Buduj stabilne relacje z Klientem, pracuj z dowolnego miejsca i miej dostęp do pełnej historii kontaktu
enova365 Przedstawiciel Handlowy to nowoczesne narzędzie wspierające pracę handlowca poza siedzibą firmy, aplikacja łącząca w sobie najbardziej przydatne w codziennej pracy handlowca funkcje sytemu enova365, dostępna na urządzeniach mobilnych: notebookach i smartfonach.
Funkcjonalność modułu enova365 Przedstawiciel Handlowy:
- wystawianie dokumentów handlowych: zapytań, ofert, zamówień,
- przeglądanie innych dokumentów: faktur, ofert i zamówień do dostawców,
- planowanie i realizacja wizyt u klientów,
- rejestracja zdarzeń i zadań związanych z obsługą klienta,
- prowadzenie i rejestracja korespondencji (wbudowany Klient poczty e-mail),
- tworzenie cenników, rejestrowanie rabatów,
- monitorowanie realizacji zamówień,
- kontrola zapłat,
- łączenie wpłat i wypłat z realizowanymi zadaniami,
- przeglądanie i analiza zestawień,
- integracja z kalendarzem Google,
- wyznaczanie tras przy pomocy Google Maps,
- integracja z bazą GUS.