Program księgowy dla Biur Rachunkowych
enova365 to program księgowy najchętniej wybierany przez nowoczesne biura rachunkowe.
Zobacz, na co stać enova365 w biurze rachunkowym
Automatyzuje wszystkie rutynowe procesy księgowe.
Umożliwia jednoczesną obsługę nieograniczonej liczby klientów.
Pozwala na wymianę informacji i dokumentów z klientami 24/7.
Dostępny w wersji desktopowej, przeglądarkowej, mobilnej.
Jeden program dla biura rachunkowego – wszystkie potrzebne funkcje
Obsługuj wielu klientów jednocześnie
Program dla biura rachunkowego enova365 pozwala na przeprowadzanie operacji na wielu bazach danych jednocześnie.
Co to w praktyce oznacza? Możesz generować e-Deklaracje, JPK, konta i schematy, a także tworzyć okresy obrachunkowe jednocześnie dla nieograniczonej liczby klientów biura rachunkowego. Bo baza danych w kontekście biura rachunkowego to po prostu przestrzeń w systemie informatycznym, dedykowana danemu klientowi. Mniej klikania, więcej działania.
enova365 ma w ofercie dedykowaną wersję oprogramowania, przeznaczoną wyłącznie dla biur rachunkowych.
Automatyzacja i zdalna obsługa klienta to nowy standard w biurach rachunkowych
Biura rachunkowe przechodzą cyfrową rewolucję. Napędzają ją klienci, którzy chcą mieć stały wgląd w informacje o ich rozliczeniach podatkowych i rozrachunkach, a dokumenty kosztowe dostarczać księgowym z biura przy pomocy kilku kliknięć. Jednocześnie, standardem staje się automatyzacja procesów księgowych. Wypróbuj nowoczesny program księgowy dla biur rachunkowych i przekonaj się, że enova365 wychodzi naprzeciw wszystkim tym potrzebom.
Wybierz program, który rozumie Twoje potrzeby:
Pracuj wygodnie na wersji okienkowej lub przez przeglądarkę
Zainstaluj program na serwerze lub w chmurze
Kup program na własność lub w abonamencie
Korzystaj z integracji z Krajowym Systemem e-Faktur bez dodatkowych opłat
Z enova365 pracuje m.in.
Zobacz, jak enova365 sprawdza się jako program dla biur rachunkowych
Pulpit Klienta Biura Rachunkowego
Przesyłaj dane i dokumenty między klientem a Biurem Rachunkowym za pomocą samoobsługowej platformy do elektronicznej komunikacji.
Włącz Pulpit Klienta Biura Rachunkowego, platformę do elektronicznej wymiany dokumentów, dzięki której przedsiębiorca może dodawać skany czy pliki PDF z fakturami do swojej bazy danych w biurze rachunkowym. Księgowy w biurze rachunkowym przerzuca dokumenty przez OCR, a one są rejestrowane i dekretowane w systemie według z góry określonych zasad. Księgowy tylko weryfikuje poprawność zapisów, a wyniki wyliczeń podatków pojawiają się w panelu klienta. Może też zlecić ich wysyłkę na maila lub SMS bezpośrednio z systemu. Całe archiwum dokumentów przechowywane jest elektronicznie i zawsze dostępne do podglądu przez księgowego oraz samego przedsiębiorcę. Z enova365 prowadzenie biura rachunkowego oraz obsługa klientów jest wygodne.
Prosta komunikacja
Zobacz jak wygląda wymiana dokumentów księgowych między biurem rachunkowym a klientem biura rachunkowego:
- Przedsiębiorca skanuje dokumenty księgowe, np. telefonem
- Z Pulpitu Klienta Biura Rachunkowego jednym kliknięciem wysyła je do biura rachunkowego
- Opiekun księgowy przerzuca dokumenty przez OCR
- Dokumenty są automatycznie rejestrowane w systemie i dekretowane według z góry ustalonych zasad
- Przedsiębiorca otrzymuje w panelu klienta informacje o podatkach i ZUS do zapłaty
Automatyzuj procesy księgowe
Zaplanuj schematy księgowe, które obsłuży automatyzacja.
Dzięki zaszytym w enova365 schematom księgowym, po eksporcie dokumentu z zewnętrznego obiegu, jest on automatycznie wprowadzany na odpowiednie konta. Takie schematy można ustawić dla każdego typu księgowanej faktury, więc cały ten proces sprowadza się do zaplanowania tego w systemie.
Automatyzacja biura rachunkowe umożliwia zespołowi księgowemu:
- skrócenie procesu zamknięcia ksiąg,
- szybkie tworzenie JPK i rozliczenie VAT,
- łatwe rozliczanie i ewidencjonowanie czasu pracy – eRCP,
- przygotowywanie raportów na potrzeby sprawozdawczości finansowej czy kontrolingowej.
Pracuj z Krajowym Systemem e-Faktur
Integracja z KseF w standardzie.
Korzyści z przejścia na elektroniczną dokumentację to nie tylko możliwość szybkiego znalezienia potrzebnych dokumentów w elektronicznym archiwum. To także krok w kierunku przygotowania się do dołączenia do Krajowego Systemu e-Faktur, co będzie obowiązkowe od 1 lutego 2026 r. Program dla biur rachunkowych enova365 już teraz umożliwi Ci odbieranie i wysyłanie faktur ustrukturyzowanych. W enova365 nie płacisz dodatkowo za integrację biura rachunkowego z Krajowym Systemem e-Faktur. Jest to standardowa opcja w systemie.
Bezpieczeństwo danych
Wymiana danych pod ochroną
Ponieważ firmy powierzają Ci dużo poufnych danych, Twoim zadaniem, jako biura rachunkowego, jest zapewnienie ich bezpieczeństwa. Dlatego wybierz oprogramowanie dla biura rachunkowego od enova365 i skorzystaj z silnych mechanizmów bezpieczeństwa tego systemu ERP.
Należą do nich:
- mocne algorytmy szyfrowania newralgicznych danych (AES-256, najsilniejszy znany algorytm szyfrujący),
- metody dynamicznego generowania kluczy szyfrujących, wymuszania bezpieczeństwa haseł, blokowania użytkowników,
- bezpieczne skróty / sumy kontrolne SHA-256,
- infrastruktura uwzględniająca szyfrowane połączenia między warstwami systemu (baza danych / serwer / Klient).
Publikacja
Wdrożenie systemu ERP enova365 w Biurze Rachunkowym - case study
- Poznaj case study z wdrożeń systemu ERP w Biurach Rachunkowych
- Dowiedz się, jak przyspieszyć przebieg procesów wewnętrznych
- Sprawdź jak zapewnić Klientowi nowe sposoby komunikacji
Publikacja
Wyzwania nowoczesnych biur rachunkowych - dobre praktyki
Z naszej publikacji m.in. dowiesz się, jak:
- sprostać współczesnym wyzwaniom Biur Rachunkowych,
- zautomatyzować rutynowe czynności,
- zorganizować współpracę Biura z Klientem,
- sprawnie zarządzać wieloma bazami Klientów.
Program dla biur rachunkowych enova365 to wysoka efektywność, zadowoleni klienci i pracownicy
Pewność, że działasz zgodnie z regulacjami
Program dla biur rachunkowych enova365 jest na bieżąco dostosowywany do nowych przepisów. Otrzymujesz bezpłatne aktualizacje w cenie licencji. enova365 jest cenione przez biura rachunkowe za zgodność z przepisami.
Eliminacja błędów
My śledzimy przepisy i tworzymy reguły, dzięki którym program wykonuje automatycznie wybrane operacje księgowe. Program maksymalnie utrudnia popełnianie błędów przez pracowników biur rachunkowych.
Bezobsługowe śledzenie nieobecności i przerw na lunch
e-rejestracja czasu pracy przez pracowników – także pracy zdalnej – to jedna z opcji, w której możesz skorzystać z enova365.
Najczęściej zadawane pytania o program dla Biur Rachunkowych enova365
Jakie funkcje ma program księgowy dla Biur Rachunkowych enova365?
Program dla Biur Rachunkowych enova365 charakteryzuje się przede wszystkim modułową budową. Każdy z modułów ma usprawnić komunikację, obieg informacji, a także samo tworzenie i przechowywanie dokumentów.
Warto zwrócić uwagę na funkcjonalność OCR, która odpowiada za automatyczne wczytywanie zeskanowanych pism. Dzięki temu oszczędzamy czas, który normalnie spędzilibyśmy na wprowadzaniu danych do systemu. Informacje te trafiają do modułu DMS, który odpowiada za ewidencję wszystkich dokumentów w firmie. Obieg informacji między Twoją firmą a Klientem usprawni również Pulpit Klienta Biura Rachunkowego. Dzięki temu użytkownik może w każdej chwili sprawdzić istotne dla niego informacje. Platforma do elektronicznej wymiany informacji poprawi komunikację. Moduł Elektroniczne Wyciągi Bankowe ułatwi pracę księgowych odpowiedzialnych za rozliczenia w Twojej firmie.
Warto zaznaczyć, że program księgowy enova365 umożliwia generowanie i wysyłanie bezpośrednio do bramki Ministerstwa Finansów dokumentów księgowych, takich jak JPK_VAT czy e-Deklaracje. Jest również gotowy na przesyłanie nowego pliku JPK_V7, który będzie obowiązkowy dla wszystkich płatników od 1 października 2020 roku.
Czy program dla Biur Rachunkowych enova365 jest dostosowywany do nowych przepisów?
enova365 zagwarantuje Ci dostęp do oprogramowania zgodnego z aktualnymi przepisami prawa. Dzięki temu nie będziesz musiał martwić się ręcznym wprowadzaniem nowych szablonów dokumentów księgowych. Kiedy pojawiają się nowe informacje o zmianach podawane przez Ministerstwo Finansów, nasi eksperci od razu rozpoczynają prace nad dostosowaniem oprogramowania enova365 do wprowadzonych modyfikacji. Dzięki temu w cenie gwarancji, na wykupiony pakiet modułów otrzymujesz dostęp do aktualizacje systemu zgodnego z obowiązującymi przepisami.
Czy program enova365 sprawdzi się w małych Biurach Rachunkowych?
Program dla Biur Rachunkowych enova365 sprawdzi się doskonale w każdej firmie. Nawet jeżeli obsługujesz niewielu Klientów, zyskasz wiele korzyści dzięki systemowi enova365 w wersji srebrnej dla mikro- i małych przedsiębiorstw. Sam zdecydujesz, które moduły będą dla Ciebie odpowiednie. W ten sposób zwiększysz efektywność pracy swojego biura rachunkowego, zoptymalizujesz koszty, a przede wszystkim poprawisz komunikację między swoją firmą a Klientem. enova365 pozwoli Ci na skrócenie czasu wykonywania cyklicznych czynności. Dzięki temu możesz mieć szansę na obsługę większej liczby Klientów.
Czy program do pełnej księgowości enova365 umożliwia wykonanie wszystkich niezbędnych wyliczeń?
Program do pełnej księgowości enova365 umożliwia tworzenie sprawozdań finansowych. Na podstawie danych dostępnych w systemie możesz otrzymać wynik zestawień księgowych, takich jak bilans, rachunek zysków i strat, rachunek przepływów pieniężnych. Automatyczne wyliczenia obejmują również ewidencję VAT, karty wynagrodzeń pracowników, ewidencję środków trwałych itd. Po wprowadzeniu danych system enova365 wykona niezbędne obliczenia.
Ile trwa wdrażanie oprogramowania dla Biur Rachunkowych?
Czas wdrażania oprogramowania enova365 zależy od wielu czynników. Wśród nich znajdują się między innymi liczba modułów czy wielkość firmy. Cały proces może trwać od kilku tygodni do nawet kilkunastu miesięcy. Na początku we współpracy z Autoryzowanym Partnerem enova365 wybierasz moduły dopasowane do Twoich potrzeb. Następnie przychodzi czas na przygotowanie odpowiedniego środowiska, przetestowanie rozwiązań. Po stworzeniu w pełni skonfigurowanego i działającego oprogramowania przychodzi czas następuje na uruchomienie.
Kiedy wdrożenie oprogramowania enova365 dobiegnie końca, nadal masz gwarancję możesz korzystać ze wsparcia powdrożeniowego w ramach obsługi Twojego Partnera.
Funkcjonalne oprogramowanie dla Biur Rachunkowych enova365
Księga Handlowa
Ergonomiczne i nowoczesne narzędzie dla księgowości, pozwala ewidencjonować dokumenty i sporządzać deklaracje oraz sprawozdania bieżące i okresowe.
Księga Podatkowa
Rozwiązanie w systemie enova365 do prowadzenia księgowości w uproszczonej formie.
Kadry i Płace
Kadry i Płace w enova365 usprawnią zarządzanie zasobami ludzkimi w firmach zatrudniających od kilku do kilkuset pracowników.
Ewidencja Środków Pieniężnych
Pozwala zaprezentować prognozę płatności na podstawie terminów oraz wprowadzić plany przepływów finansowych.
Księga Inwentarzowa
Moduł Księga Inwentarzowa w enova365 umożliwia prowadzenie ewidencji majątku firmy według Krajowych (KSR) lub Międzynarodowych (MSR) Standardów Rachunkowości.
Pulpit Klienta Biura Rachunkowego
enova365 udostępnia również platformę do elektronicznej komunikacji pomiędzy Biurem Rachunkowym i jego Klientami.
DMS
Moduł DMS enova365 wspiera i automatyzuje proces obiegu dokumentów w organizacji.
Importy i Eksporty Księgowe
enova365 umożliwia eksport i import kompletu dokumentów księgowych wraz z opisem analitycznym z odrębnej bazy danych lub innego systemu.
Dostosuj program dla Biur Rachunkowych enova365 do swojego biznesu
W programie dla Biur Rachunkowych enova365 samodzielnie dobierasz moduły. Dzięki temu otrzymujesz system całkowicie dostosowany do charakteru prowadzonej przez Ciebie działalności. Wybierz liczbę stanowisk, formę licencjonowania oraz instalacji - rozszerzaj oprogramowanie w dowolnym momencie.
- abonament: opłata miesięczna | roczna
- zakup na własność
- SaaS | IaaS | Archiwizator Azure
- wersja przeglądarkowa | desktopowa (okienkowa) | aplikacja mobilna Android, iOS
Zobacz jak enova365 sprawdza się w Biurze Rachunkowym. O wdrożeniu systemu w Four Tax Group sp. z o.o. sp. k. opowiada Aneta Pełko - Prezes Zarządu firmy.
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Umów bezpłatną prezentację naszego systemu, sprawdź ceny lub skontaktuj się z nami: 12 349 28 71