Szybkie i sprawne generowanie analiz handlowych (sprzedaży i zakupu) ma wielkie znaczenie dla prawidłowego funkcjonowania każdej firmy, zarówno produkcyjnej, jak i handlowej. Szczególnie w dzisiejszych czasach, kiedy sytuacja zmienia się na rynkach bardzo dynamicznie – osoby na stanowiskach kierowniczych potrzebują szybkiego dostępu do wyników i porównań dotyczących sprzedaży, aby sprawnie kierować firmą, ponieważ od tego zależy trafność ich decyzji.
Generowane analizy stanowią doskonałą podstawę nie tylko do działań handlowych, lecz także dla działań księgowych i marketingowych.
Moduł Analizy Handlowe w czasie rzeczywistym w trakcie pracy programu zapisuje „wielowarstwowe” dane generowane przez system enova365 w postaci „płaskiej”. Dzięki temu analizy za dowolne okresy wykonywane są potem błyskawicznie, w przeciągu kilku, kilkunastu sekund, nawet na bardzo dużych bazach danych.
Gotowe dane prezentowane są w formie tabeli z wynikami, którą można wyeksportować do Excela lub wydrukować. Możliwa jest także prezentacja graficzna w formie wykresów.
Moduł w pełni współpracuje z enova365, integrując się w 100% z interfejsem systemu. Oprócz osobnego folderu analizy ogólnej dostępne są także dodatkowe zakładki na kartach towaru i kontrahenta.
System jest w pełni konfigurowalny i pozwala wybierać, które definicje dokumentów mają trafić do analizy, oraz klasyfikować dokumenty. System pozwala także dynamicznie zmieniać raporty w oparciu o dostępne cechy towarów i kontrahentów.
Dla firm operujących na rabatach typu RETRO program Analizy pozwala także tworzyć raporty uwzględniające taki rabat dla towarów.
Przeznaczenie:
- dla właściciela firmy
- dla dyrektora handlowego
- dla działu marketingu
- dla przedstawicieli handlowych
Wybrane możliwości wykorzystania:
- rozliczanie przedstawicieli handlowych
- analiza dynamiki sprzedaży grupy towarowej/towaru
- rozkład czasowy (dzienny, tygodniowy, dekadowy, miesięczny, kwartalny, roczny) ilościowy/wartościowy/wagowy zakupów i sprzedaży towarów z podziałem na cechy lub pojedyncze kartoteki
- rozkład czasowy wartościowy/wagowy zakupów i sprzedaży dla/od klientów z podziałem na cechy lub pojedyncze kartoteki
- zestawienia porównawcze dwóch dowolnych okresów
- analizy sumaryczne dla wybranych kartotek klientów/towarów
- analizy porównawcze z podziałem na wybrane/wszystkie magazyny
- analizy z rozbiciem na definicje dokumentów, ich serii czy też zdefiniowanych cech do nich
Moduł Analizy dodaje też na listach faktur sprzedaży workery, które umożliwiają umieszczanie na standardowych listach dokumentów danych z analiz, co w sposób zauważalny podnosi szybkość działania list, na których prezentowana jest np. marża.
Autor rozwiązania
X DEFT Sp. z o.o. Sp. k.
Poznaj więcej informacji o tym Partnerze