Celem stanowiska jest efektywne wdrażanie użytkowników w korzystanie z systemu enova365, poprzez dostarczenie im jasnych i intuicyjnych materiałów edukacyjnych oraz profesjonalne szkolenia, które wspierają użytkowników w pełnym wykorzystaniu funkcjonalności systemu.
Jaki będzie Twój zakres obowiązków:
- przygotowywanie materiałów edukacyjnych: tworzenie instrukcji, dokumentacji, tutoriali, przewodników i zasobów e-learningowych, które pomogą użytkownikom skutecznie korzystać z enova365
- zarządzanie Bazą Wiedzy– obsługa zgłoszeń wewnętrznych i zewnętrznych, rozwój narzędzia, testowanie nowych funkcjonalności
- prowadzenie szkoleń i warsztatów; organizowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu użytkowania systemu dla klientów oraz wewnętrznego zespołu Soneta, w formie stacjonarnej i online (sporadycznie)
- wsparcie w zakresie User Education – bieżące wsparcie klientów w zakresie edukacji, analiza ich potrzeb edukacyjnych oraz dostosowywanie formy szkoleń do poziomu zaawansowania i specyfiki użytkowników
- ulepszanie programów szkoleniowych – współpraca z zespołami Soneta, aby stale aktualizować i udoskonalać materiały szkoleniowe zgodnie z nowymi funkcjami systemu
- edukacja wewnętrzna, przekazywanie wiedzy pracownikom Soneta oraz wsparcie w tworzeniu strategii podnoszenia kompetencji pracowników w zakresie obsługi enova365
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki to Informatyka, Zarządzanie, Ekonomia lub inne kierunki związane z naukami technicznymi lub zarządzaniem
- minimum 1 rok doświadczenia w obszarze edukacji użytkownika, pisaniu dokumentacji, szkoleniach produktowych, obsłudze klienta lub konsultingu
- doświadczenie z systemami ERP, CRM lub innymi narzędziami biznesowymi będzie dużym atutem
- znajomość narzędzi do e-learningu, zarządzania wiedzą i edukacji zdalnej (np. Moodle, Articulate, MS Teams, Webex)
- bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office oraz narzędzi wspierających pracę z klientem, (pracujemy na MS DevOps), czy inne narzędzia zarządzania projektami
- komunikatywność: umiejętność jasnego przekazywania informacji w formie zrozumiałej zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych użytkowników systemu
- analityczne myślenie: zdolność do szybkiego diagnozowania problemów użytkowników i sprawnego znajdowania rozwiązań
- otwartość i empatia w pracy z partnerami biznesowymi, klientem wewnętrznym, zdolność rozpoznawania ich potrzeb i odpowiedniego dostosowania formy przekazu
- samodzielność w planowaniu działań edukacyjnych, organizowaniu szkoleń oraz w zarządzaniu projektami edukacyjnymi.
- „lekkie pióro” umiejętność przekazywania nawet skomplikowanych treści w sposób, który wydaje się łatwy do przyswojenia i przyjemny w odbiorze
Co oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
- praca w modelu hybrydowym (2 dni w biurze miesięcznie)
- długoterminową współpracę
- współpraca z doświadczonymi specjalistami
- dostęp do nowoczesnych technologii
- partnerskie relacje w zespole i dobrą atmosferę
- po okresie próbnym ubezpieczenie medyczne i pakiet sportowy, ubezpieczenie
- nowoczesne biuro wraz z kuchnią zaopatrzoną w zapas kawy i innych napojów
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
- parking samochodowy i rowerowy