Baza Wiedzy enova365 przeszła dużą metamorfozę i zyskała nowy, odświeżony wygląd oraz funkcjonalności ułatwiające korzystanie z niej. Nowa Baza Wiedzy pozwala przede wszystkim wygodnie przeglądać dokumentację enova365. To jednak nie wszystko. Wkrótce stanie się też nowym narzędziem do komunikacji. Na czym dokładnie polegają zmiany i jakie są wszystkie nowe funkcjonalności? Odpowiedź znajdziesz w poniższym artykule.
Spis treści:
- Jak zmienia się Baza Wiedzy enova365?
- W jaki sposób można skorzystać z nowej Bazy Wiedzy?
- Jak wygląda proces rejestracji klientów do nowej Bazy Wiedzy?
- Dlaczego dostęp do nowej Bazy Wiedzy wymaga logowania?
- Jakie funkcjonalności posiada Nowa Baza Wiedzy?
Najważniejsze informacje:
- Nowa Baza Wiedzy ma wspierać w codziennych zadaniach i ułatwić poszukiwanie informacji o funkcjach systemu enova365.
- Nowa Baza Wiedzy stanie się narzędziem do komunikacji z Partnerami i Klientami.
- Z nowej Bazy Wiedzy mogą korzystać klienci posiadający aktualną licencję enova365.
Jak zmienia się Baza Wiedzy enova365?
Nowa Baza Wiedzy to nowoczesne narzędzie, które jest przyjazne dla użytkowników oraz oferuje funkcjonalności ułatwiające korzystanie z dokumentacji systemu enona365. To jednak nie koniec zmian.
Nowa Baza Wiedzy stanie się narzędziem do komunikacji z Partnerami i Klientami.
To zupełnie nowe funkcjonalności, za sprawą których użytkownicy zyskają łatwy dostęp do ogromnej bazy materiałów ułatwiających korzystanie z systemu enova365. Staną się także częścią społeczności enova365, otrzymującej informacje o dedykowanych promocjach i wydarzeniach.
Korzystając z nowej Bazy Wiedzy:
- zyskasz dostęp do stale aktualizowanej dokumentacji,
- znajdziesz podręczniki użytkownika, dokumentację techniczną oraz wdrożeniowo-konfiguracyjną, a także uzyskasz informacje o nowościach w systemie,
- poznasz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania,
- otrzymasz dostęp do webinariów.
W jaki sposób można skorzystać z nowej Bazy Wiedzy?
Z nowej Bazy Wiedzy mogą korzystać klienci posiadający aktualną licencję enova365. Wymagane jest jednak zarejestrowanie się.
Nowi użytkownicy zyskują dostęp po wypełnieniu formularza rejestracyjnego i aktywacji konta na stronie nowej Bazy Wiedzy.
Jak wygląda proces rejestracji klientów do nowej Bazy Wiedzy?
Proces rejestracji klientów odbywa się w kilku krokach:
- Na ekranie głównym witryny https: //dok.enova.pl/ należy wybrać przycisk „Utwórz konto”.
- Pojawi się formularz rejestracyjny, w którym należy wypełnić wszystkie obowiązkowe pola.
- W przypadku pól “numer licencji enova365” oraz “NIP firmy konieczne jest podanie określonych danych, które można znaleźć w programie:
- „Nr licencji enova365” – w tym miejscu należy wprowadzić numer licencji enova365.
Gdzie znaleźć numer licencji enova365?
- W programie należy wybrać „Pomoc”, a następnie „Licencja programu…”
- Wyświetli się formularz, w którym znajduje się „Numer seryjny”. Ten numer należy skopiować do formularza rejestracyjnego.
- „NIP firmy” – w tym miejscu należy wprowadzić numer NIP firmy, który znajduje się w tym samym formularzu, co numer seryjny.
- Po wypełnieniu wszystkich niezbędnych pól, na adres email podany w formularzu, zostanie wysłany link aktywacyjny.
- Po kliknięciu w link można zalogować się do nowej Bazy Wiedzy, wybierając przycisk „Zaloguj się” na stronie głównej.
Dokładną instrukcję rejestracji w nowej Bazie Wiedzy znajdziesz w artykule: Pierwsze kroki w nowej Bazie Wiedzy | Pierwsze kroki | enova365
Dlaczego dostęp do nowej Bazy Wiedzy wymaga logowania?
Nowa Baza Wiedzy staje się platformą przeznaczoną przede wszystkim dla aktualnych klientów systemu enova365. Dostęp do niej zapewnia zarówno wiedzę o funkcjonowaniu systemu, jak również informacje czy instrukcje przydatne pod kątem prowadzonego biznesu, np. wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur.
Walidacja dostępu pozwala skupić się na potrzebach aktualnych klientów, dzięki czemu treści dostępne w nowej Bazie Wiedzy będą mogły jeszcze lepiej odpowiadać na aktualnie nurtujące klientów tematy.
Dodatkowo dołączenie do nowej Bazy Wiedzy oznacza dla klientów wejście do społeczności użytkowników enova365 i ambasadorów marki.
Walidowany dostęp do nowej Bazy Wiedzy oznacza więc przede wszystkim:
- dedykowane treści,
- monitorowanie potrzeb klientów,
- spersonalizowane doświadczenie klienta,
- budowanie społeczności.
Jakie funkcjonalności posiada Nowa Baza Wiedzy?
Nowa Baza Wiedzy ma wspierać w codziennych zadaniach i ułatwić poszukiwanie informacji o funkcjach systemu enova365. Dlatego zyskała opcje ułatwiające korzystanie z niej.
Wygodne, precyzyjne wyszukiwanie – wyszukiwarka znajduje się w górnej części ekranu i umożliwia precyzyjne znajdowanie treści. Wyniki wyszukiwania można zawężać wybierając opcję „Szukaj tylko w tytułach” lub odznaczając opcję „Szukaj wyrażenia”. Możemy również filtrować artykuły po kategorii oraz po stronie bazy wiedzy, a także sortować względem trafności wyszukiwania lub daty utworzenia.
Ulubione artykuły – na listę trafiają treści oznaczone przez nas serduszkiem. Lista ulubionych artykułów dostępna jest po kliknięciu w ikonę serduszka w prawym górnym rogu ekranu.
Czytelne powiadomienia – ikona powiadomień w postaci dzwoneczka znajduje się w prawym górnym rogu ekranu. Znajdziemy tam wszystkie powiadomienia systemowe.
Dane użytkownika –na tej stronie widnieją nasze informacje, jak: imię i nazwisko, e-mail, nazwa użytkownika oraz stanowisko. Można także samodzielnie ustawić zdjęcie profilowe.
Kalendarz – informuje między innymi o planowanych wydaniach wersji oraz wydarzeniach. Służy także do komunikacji z partnerami i klientami.
Podział na sekcje tematyczne – w zależności od posiadanych uprawnień na stronie głównej wyświetlają się określone kafelki– sekcje tematyczne, po których kliknięciu przenosimy się do konkretnego obszaru, np. dokumentacja, pytania, itp.
Drzewo artykułów – widoczne jest po przejściu do sekcji „Dokumentacja”. Drzewo artykułów możemy rozwijać klikając w pole z nazwą artykułu. Oprócz podglądu samej treści, mamy możliwość przełączania się pomiędzy interfejsami: przeglądarkowym, okienkowym i mobilnym, zapisania treści w formie PDF oraz dodania artykułu do listy ulubionych.
Zgłaszanie uwag do artykułów –w przypadku każdego artykułu można zgłosić propozycję zmiany bądź inne uwagi.
Zapisywanie artykułów w formie PDF – artykuły mogą być zapisywane w formacie PDF. Mamy możliwość zapisania pojedynczego artykułu bądź artykułu wraz z podrzędnymi artykułami, jeśli takie istnieją.
Nowa Baza Wiedzy przeszła dużą metamorfozę, w efekcie której zyskała nowoczesny wygląd i funkcjonalności. Kluczowe zmiany to:
- większa przejrzystość treści,
- zgłaszanie uwag do artykułów,
- zapisywanie artykułów do ulubionych,
- lepsze wyszukiwanie,
- informacje o nowościach.
Więcej informacji o nowej Bazie wiedzy znajdziesz w filmie
To jednak nie koniec transformacji Bazy Wiedzy. Stale poszerzamy zakres jej funkcjonalności, o czym będziemy informować wszystkich użytkowników. Jeżeli chcesz być na bieżąco z informacjami od enova365 jeszcze dziś zaprenumeruj nasz newsletter.