System CRM – co to jest?
Poznaj możliwości, jakie oferuje system CRM i dobrze zorganizuj pracę w firmie
System CRM – co to?
Oprogramowanie CRM – Customer Relationship Management – to zespół narzędzi, który umożliwi Ci zarządzanie kontaktem z klientami w Twojej firmie. Dzięki niemu usprawnisz komunikację między przedstawicielami przedsiębiorstwa a odbiorcami swoich produktów lub usług. System CRM zapewni Twojej firmie dostęp do niezbędnych narzędzi, które pozwolą Ci tworzyć dobre i długotrwałe relacje z klientami. Oprócz tego da Ci kontrolę nad obsługą procesów sprzedażowych, a także możliwość analizy wybranych wartości. Dzięki temu zyskasz szansę na poprawę efektywności swoich działań.
Na czym opiera się system CRM?
System CRM opiera się nie tylko na komunikacji z klientami, ale również szeregu innych ważnych elementów w procesie biznesowym. Wśród nich znajduje się także monitorowanie zdarzeń, a także planowanie zadań. Każde z nich można przydzielić do konkretnych projektów oraz kampanii. Bez wątpienia wpłynie to pozytywnie na organizację wszystkich działań. CRM to oprogramowanie, które gromadzi w jednym miejscu ważne informacje związane z procesem sprzedaży i klientami.
Poprawa współpracy wewnętrznej
System klasy CRM dzięki możliwościom, jakie oferuje, ułatwi Ci zorganizowanie pracy wewnątrz firmy. Dzięki niemu ograniczysz do minimum ryzyko zgubienia lub zniszczenia ważnych dokumentów. Oprogramowanie CRM pomoże Ci zadbać o porządek w dokumentacji, ułatwi przeszukiwanie danych, a także rozdzielanie zadań między pracowników.
Elastyczność systemu CRM
Niezależnie od tego, czy prowadzisz dużą, średnią, a może małą firmę, oprogramowanie CRM spełni Twoje wszystkie potrzeby. Dzięki elastyczności dopasujesz dostępne narzędzia do profilu prowadzonej działalności. Sam definiujesz zasady tworzenia list kontrahentów, zadań czy też monitorowanych zdarzeń.
CRM – co to jest? Dokładna definicja
Zanim wdrożysz system klasy CRM, dowiedz się, czym dokładnie jest i jakie daje możliwości. Rozwinięcie tego skrótu w języku angielskim brzmi Customer Relationship Management. Oznacza to zarządzanie relacjami z klientami. Za działania te odpowiada system informatyczny, który składa się z wielu ważnych narzędzi, dzięki którym możesz zdefiniować listy klientów, gromadzić i zarządzać ich danymi. Odpowiednie funkcje umożliwią Ci również stworzenie spersonalizowanej oferty dla konkretnych grup odbiorców Twoich produktów.
Ponadto na podstawie zgromadzonych informacji możesz planować działania swoich pracowników, a także wdrażać zmiany wpływające na efektywność projektów biznesowych. Dzięki mobilności systemów CRM dostęp do bazy danych możesz mieć podczas przebywania w dowolnym miejscu.
Co wyróżnia oprogramowanie CRM enova365?
Program CRM enova365 jest zintegrowany z pocztą elektroniczną Outlook. Dzięki temu możesz importować wszystkie wiadomości e-mail oraz kontakty bezpośrednio do systemu. Od tej pory nie musisz logować się do skrzynki mailowej, aby sprawdzić najnowsze informacje. Każda wiadomość zostanie zdefiniowana według wcześniej określonych przez Ciebie zasad.
Dodatkowo nowe e-maile będą automatycznie przypisywane do konkretnego klienta z listy. Dzięki temu po wybraniu danych kontrahenta otrzymasz szczegółowe informacje na temat historii Waszej relacji biznesowej.
Aplikacja mobilna enova365
System CRM enova365 to nie tylko dostęp do wszystkich funkcji w aplikacji desktopowej czy przeglądarkowej, ale również intuicyjne aplikacje mobilne na urządzenia z systemem operacyjnym Android i iOS. Dzięki nim będziesz miał zawsze pod ręką najważniejsze dane dotyczące Twojej firmy.
Przetestuj możliwości enova365 w twoim telefonie. Pobierz bezpłatnie wersję testową aplikacji na Android i iOS.
Jakie są korzyści z wdrożenia systemu CRM?
Obniżenie firmowych kosztów
Zwiększenie efektywności w firmie
Dostęp do najważniejszych informacji w jednym miejscu
Mobilny harmonogram spotkań i zdarzeń zawsze pod ręką
Integracja systemu z kalendarzami i mapami Google
Synchronizacja z pocztą Outlook
Łatwa analiza danych i wizualizacja wybranych wartości
Zdalny dostęp do listy kontaktów, zadań i zdarzeń
Program CRM zintegrowany z ERP
Integracja systemu CRM z ERP to przede wszystkim oszczędność czasu. Dzięki temu nie musisz powielać swoich działań w dwóch programach. Dodatkowo zyskujesz szansę na automatyzację niektórych procesów biznesowych. Oprócz tego optymalizujesz koszty związane z dostępem do narzędzi usprawniających działania Twojej firmy. Takie rozwiązanie umożliwi Ci również wykorzystanie funkcji CRM w dowolnym miejscu systemu ERP. Bez wątpienia będzie to duże ułatwienie w prowadzeniu działalności.
System CRM w chmurze
Program CRM w chmurze umożliwi Ci dostęp do wszystkich ważnych danych z dowolnej lokalizacji. Aby skorzystać z funkcji oferowanych przez system, potrzebujesz jedynie urządzenia z dostępem do Internetu