15 lipca 2020

System dopasowany do potrzeb Klienta – komentarz ekspercki prezesa Roberta Czuły dla Computerworld

Prezes Robert Czuła udzielił komentarza eksperckiego, podsumowując konferencję Best in Cloud oraz nagrodę dla systemu enova365 w kategorii najlepszy system ERP/CRM w chmurze. Zachęcamy do lektury.

Nowoczesne technologie systematycznie przenikają kolejne sfery naszego życia. Nowa rzeczywistość jaka nastała za sprawą pandemii, nagła zmiana stylu życia przyspieszyła rozwój tych technologii, których zadaniem jest zdalne wspomaganie człowieka zarówno w pracy jak i życiu prywatnym. W szczególności dotyczy to rozwiązaniami chmurowymi, narzędziami do komunikacji i pracy zdalnej.

W sposób już nieodwracalny pokonana została bariera psychologiczna pracodawców obawiających się pracy zdalnej swoich pracowników. Pokonała została przez oczekiwanie pracowników, którzy chcieli swoje obowiązki wykonywać, bezpiecznie z domu. To co do tej pory było trudno niewyobrażalne, stało się normą. W wielu firmach, praktycznie z dnia na dzień większość zatrudnionych, przeszła do swoich home office. W Sonecie ten proces trwał 5 dni i byłby znacznie krótszy gdyby nie weekend.

Naturalnym efektem zmian technologicznych jest migracja systemów ERP do chmury. Stając jednak przed dylematem wyboru modelu użytkowania systemu ERP (on-premise czy chmura) nie można zapominać o tym co najważniejsze: dopasowaniu systemu do rzeczywistych potrzeb i dlatego Użytkownikom enova365 pozostawiamy wybór oraz możliwość zmiany praktycznie w dowolnym momencie użytkowania systemu.

Dzięki temu w naszym portfolio mamy zarówno liczną grupę klientów on-premise jak i rosnące grupy klientów „hybrydowych” oraz czysto chmurowych. Użytkownikom systemu, szczególnie tym wychowanym na smartfonach, proponujemy wersję mobilną enova365 pozwalająca na realizację wszystkich zadań z dowolnego urządzenia w dowolnym miejscu.

Trafność wyboru strategii „do chmury” realizowanej, we współpracy z Microsoft potwierdzają między innymi: tytuł Partnera Roku Microsoft w kategorii „Aplikacja” (rok 2014), Polska Nagroda Innowacyjności (2019), czy obecnie uhonorowanie tytułem najlepszego systemu ERP/CRM w chmurze, w konkursie Best in Cloud. Najważniejszym potwierdzeniem słuszności naszych działań, znajdujemy jednak w stale rosnącej liczbie zadowolonych klientów enova365.

Dbając o rozwój systemu enova365 nie zapominamy, że terminowość wprowadzania aktualizacji jest tym, czego Użytkownicy systemów ERP potrzebują na równi z nowymi funkcjonalnościami.

Cieszę się, że realizując z powodzeniem Sonetowe plany biznesowe, możemy równocześnie aktywnie uczestniczyć w transformacji technologicznej i obserwować zmianę mentalną, która do tej pory w mojej ocenie była istotną barierą rozwoju chmury (narzędzia i odpowiednia technologia dostępne są już od co najmniej kilku lat).

Zobacz w Computerworld

Zobacz inne z kategorii Informacje prasowe

13.04.2023

Konta klientów korporacyjnych banku Citi Handlowy od teraz obsługiwane również w enova365!

Konta klientów korporacyjnych banku Citi Handlowy od teraz obsługiwane również w enova365!

23.01.2023

PKO Bank Polski i Soneta łączą siły - sprawna obsługa klientów korporacyjnych w enova365

PKO Bank Polski i Soneta łączą siły - sprawna obsługa klientów korporacyjnych w enova365.

7.07.2022

Obsługa konta bankowego klientów korporacyjnych Santander Bank Polska teraz także w enova365

Narzędzie iBiznes24 Connect dla dużych firm i korporacji pozwala na bezpośrednią wymianę danych pomiędzy systemem finansowo-księgowym a bankiem.

11.01.2022

Komunikat - Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 7 stycznia 2022 r.

Implementacja przepisów w sprawie przedłużenia terminów poboru i przekazania przez niektórych płatników zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych.

ikona demo systemu ERP enova365
Wersja demo systemu enova365

Przetestuj produkt enova365 i poznaj jego możliwości

prezentacja
Umów bezpłatną prezentację

Spotkaj się z Autoryzowanym Partnerem enova365