Zakres obowiązków:
- zdalna pomoc partnerom handlowym firmy w zakresie obsługi oraz konfiguracji funkcjonalności ogólnosystemowych przez wewnętrzny system zgłoszeń lub konsultacje telefoniczne
- klasyfikacja i analiza przychodzących zgłoszeń, identyfikacja przyczyn zaistniałych błędów
- eliminowanie zaistniałych błędów we współpracy z zespołem produkcyjnym
- przygotowywanie oraz aktualizacja dokumentacji do systemu
- uczestnictwo w testowaniu aplikacji
- definiowanie zadań w zakresie rozbudowy systemu wg potrzeb klienta
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń oraz prezentacji
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne
- rok doświadczenia zawodowego w obszarze IT
- umiejętność zwięzłego i jasnego wypowiadania się w formie pisemnej
- umiejętność ustalania priorytetów
- doświadczenie w pracy z klientem oraz umiejętność budowania i utrzymywania pozytywnych relacji
- łatwość redagowania dokumentacji
- umiejętność organizacji pracy własnej
- inicjatywa i entuzjazm w działaniu
- umiejętności analityczne
- znajomość w stopniu podstawowym języka SQL, Systemów Windows
- wiedza ogólna w zakresie IT
Dodatkowym atutem będzie:
- znajomość języka C# / podstaw programowania
- znajomość Azure DevOps
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
- praca w modelu hybrydowym (co 2 tygodnie spotykamy się w biurze)
- elastyczne godziny pracy (7:30-17:00)
- udział w ciekawych projektach, pracę w najnowszych technologiach i narzędziach
- podnoszenie umiejętności i rozwój osobisty (szkolenia, kursy)
- szkolenia produktowe oraz pełne wsparcie merytoryczne
- współpracę z doświadczonymi specjalistami
- partnerskie relacje w zespole i dobrą atmosferę
- po okresie próbnym – benefity: karta medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie