W dniu 26 lipca 2021 roku opublikowana została wersja enova365 oznaczona numerem 2106.0.0
W wersji udostępniono nowości funkcjonalne:
- Dodatek e-sklepy Konektor wzbogacono o integrację enova365 z platformą Allegro. Pozwala ona na wystawianie aukcji i pobieranie zamówień.
- Dla użytkowników modułu Księgowość korzystających z usług mBanku umożliwiono logowanie się do usługi przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego.
- Dla modułu Praca Zdalna, w wersji okienkowej rozbudowano funkcję przepinania zadań. Dzięki funkcjonalności Drag&Drop (przeciągnij i upuść) możemy przepinać Zadania Pracy Zdalnej pomiędzy Grupami Zadań oraz Grupy Zadań pomiędzy Pakietami Prac. Ułatwi to użytkownikowi tworzenie struktury organizacji pracy.
- Rozbudowano funkcjonalność modułu Praca Zdalna o przyciski ustalające kolejność wyświetlania. W obszarze Pracy Zdalnej, możliwe jest przestawienie kolejności zadań przy pomocy przycisków strzałek.
- Na liście Moje aktywności w module Praca Zdalna dodano możliwość ustawiania kolejności zadań. Od tej pory użytkownik może zadecydować o kolejności wyświetlania Pakietów prac, Zadań w ramach Grupy zadań oraz Grup zadań w obrębie Pakietu prac przeciągając je i upuszczając w wybranym miejscu.
- W module Praca Zdalna dodano możliwość utworzenia aktywności Pracy Zdalnej na podstawie wiadomości e-mail. W obszarach poczty CRM, na zaznaczonej wiadomości e-mail, w menu czynności, dodano funkcjonalność 'Utwórz aktywność PZ’, która otworzy okno z wyborem aktywności pracy zdalnej.
Szczegóły zmian opisaliśmy w przygotowanych dla Was materiałach, dostępnych pod poniższymi linkami:
Warunki aktualizacji systemu enova365
Przypominamy, że dla wszystkich naszych Klientów posiadających aktualną gwarancję na system, nowe wersje enova365 udostępniamy na naszej stronie www bezpłatnie.