Już 23 lutego zapraszamy na drugie webinarium z cyklu „Gotowi na zmiany w przepisach 2021”. Tym razem warsztaty kierujemy do pracowników i właścicieli Biur Rachunkowych. Eksperci krok po kroku przedstawią jak przygotować się do obsługi Pracowniczych Planów Kapitałowych w ramach współpracy z Klientami Biur.
Biura Rachunkowe, które obsługują swoich Klientów pod kątem kadrowo-płacowym stanęły przed nowymi wyzwaniami. To już ostatnie miesiące przygotowań do nowych przepisów i wdrożenia Pracowniczych Planów Kapitałowych. Od 1 stycznia 2021 roku obowiązkowym z punktu widzenia pracodawcy, a dobrowolnym dla pracownika PPK, została objęta ostatnia grupa przedsiębiorców: instytucje publiczne oraz podmioty zatrudniające poniżej 20 osób.
Zapraszamy na webinarium z udziałem Regionalnego eksperta PFR Portal PPK, Tomasza Krygiera i ekspertów enova365 – kierownikiem projektu Kadry Płace i HR, Joanną Walentek oraz kierownikiem zespołu ds. działań z rynkiem, Konradem Spryńcą. Prowadzący zaangażowani w tematykę PPK, opowiedzą także o doświadczeniach wcześniejszych grup firm, które wdrożyły już nowy system długotrwałego oszczędzania.
W pierwszej części spotkania, ekspert PFR przestawi ze szczegółami jak przygotować się do wdrożenia PPK:
- jak ustalić stan zatrudnienia
- jak wybrać instytucję finansową
- zawieranie umów o zarządzanie i prowadzenie PPK
- naliczanie wpłat do PPK
W drugiej część eksperci enova365 opowiedzą o:
- roli i obowiązkach Biura Rachunkowego
- przeprowadzą warsztat praktyczny z etapów oraz procesów towarzyszącym PPK
- przedstawią możliwości systemu ERP enova365
Webinarium jest bezpłatne, odbędzie się 23 lutego 2021 roku o godzinie 10:00, w formie online. Zapraszamy do zapisów poprzez stronę.