W ramach nowego cyklu: Gotowi na zmiany w przepisach 2021, zapraszamy na warsztaty „Ostatnia prosta do wdrożenia – PPK w instytucjach publicznych”.
Przed tymi organizacjami ostatnie miesiące przygotowań do nowych przepisów i wdrożenia Pracowniczych Planów Kapitałowych. Od 1 stycznia 2021 roku instytucje finansów publicznych zostały objęte obowiązkowym z punktu widzenia pracodawcy, a dobrowolnym dla pracownika, systemem długotrwałego oszczędzania.
Wychodząc naprzeciw potrzebom użytkowników organizujemy webinarium z udziałem Regionalnego Eksperta PFR Portal PPK, Tomaszem Krygierem i Ekspertami enova365 – kierownikiem projektu Kadry Płace i HR, Joanną Walentek oraz kierownikiem zespołu ds. działań z rynkiem, Konradem Spryńcą.
Webinarium potrwa około 90 minut, podzielone zostało na dwie części. Pierwsza to warsztaty na temat przygotowania jednostek administracji publicznej do wdrożenia PPK, druga będzie prezentacją obsługi w systemie enova365 nowych procesów związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi.
Webinarium jest bezpłatne, odbędzie się w formie online 9 lutego 2021 roku o godzinie 10:00. Zapraszamy do zapisów poprzez stronę.
Przypominamy, instytucje publiczne są objęte PPK od 1 stycznia tego roku, w związku z tym powinny pamiętać o trzech terminach:
- Na wybór instytucji finansowej i zawarcie z nią umowy o zarządzanie PPK mają czas do 26 marca 2021 roku.
- 10 kwietnia 2021 roku upływa termin podpisania umowy o prowadzenie PPK z pracownikami.
- Odprowadzenie pierwszej wpłaty do instytucji finansowej nastąpi w czerwcu 2021.
Jeśli potrzebujesz więcej informacji o zmianach w przepisach, sprawdź nasz e-book „Tarcza na zmiany w przepisach 2021”.