Zapraszamy do udziału w webinarium „Jak zoptymalizować logistykę i zwiększyć konwersję w e-sklepie?” organizowanym przez Callback24. Podczas 60-minutowego webinaru dowiesz się jak ulepszyć sklep, żeby zwiększyć zaufanie klienta. Poznasz narzędzia, które przyspieszą obsługę sklepu internetowego i pozwolą sprzedawać efektywniej.
8 czerwca o godzinie 10:00, swoją wiedzą na temat zagadnień związanych z zarządzaniem e-sprzedażą podzielą się eksperci:
Małgorzata Łukasik – Konsultant projektu Handel enova365 z wieloletnim doświadczenie we wdrażaniu systemów ERP w przedsiębiorstwach produkcyjnych. Zaangażowana w rozwój produktów enova365 dedykowanych dla branży e-handlu.
Marcin Piskorz – Customer Success Specialist, pomaga rozwijać się sklepom na platformie Shoper. Tworzy poradniki, szkolenia online oraz udziela indywidualnych konsultacji. Jego mocną stroną jest umiejętność trafienia do rozmówcy. Na każde zagadnienie stara się patrzeć kompleksowo, każdego klienta traktuje indywidualne.
Dowiedz się więcej na temat:
- pojęcia konwersji,
- sposobów szybszego kontaktu z klientem,
- najważniejszych pojęć dotyczących systemów ERP,
- narzędzi enova365 e-commerce w praktyce,
- 9 kroków do lepszej konwersji,
- metod budowania zaufania klienta do sklepu,
- pomysłów na wykorzystanie systemu ERP w swoim sklepie.
Jak się zapisać?
Zapraszamy do bezpłatnych zapisów na stronie wydarzenia.