Program do obsługi sklepu internetowego – ERP dla e-commerce
Program do obsługi e-commerce – usprawnij obsługę Klientów
Zintegruj swój sklep lub system Marketing Automation z ERP dla e-commerce enova365. Jest to możliwe dzięki otwartej strukturze.
System ERP w e-commerce pozwoli Ci skuteczniej zarządzać stanami magazynowymi, zamówieniami i zasobami ludzkimi.
enova365, program ERP do sklepu internetowego, ułatwia zarządzanie firmą o strukturze rozproszonej. Możesz zainstalować go w chmurze
System ERP dla e-commerce to kompletne i nowoczesne narzędzie do obsługi procesów biznesowych w firmach o różnych profilach.
Jesteśmy Gotowi na e-commerce! A Ty?
Sprawdź co nowego przygotowaliśmy z myślą o branży e-handlu
Poznaj nowe przepisy dotyczące handlu transgranicznego. Dowiedz się więcej o nowym pakiecie VAT e-commerce z naszego przewodnika.
Chcesz sprzedawać online? Masz sklep internetowy? Pobierz bezpłatny przewodnik z gotowymi podpowiedziami dla e-commerce!
ERP dla e-commerce – kiedy go potrzebujesz?
Odpowiedź jest prosta – to rozwiązanie przyda Ci się niemal na każdym etapie prowadzenia sklepu internetowego. Jeżeli chcesz prowadzić swój biznes efektywniej i wygodniej zarządzać wszystkimi informacjami, odpowiedzią na Twoje potrzeby jest program ERP dla e-commerce. System enova365 usprawni gromadzenie, przechowywanie oraz analizę danych pochodzących ze sklepu internetowego.
Obejmuje on cały szereg obszarów związanych z prowadzeniem działalności w Internecie. Wśród nich znajdują się: Business Intelligence, Handel i Magazyn, Sprzedaż i CRM, Finanse i Księgowość, Kadry Płace i HR, Procesy, Projekty i Usługi, a także Produkcja. Jeżeli prowadzisz jednocześnie sklep internetowy i stacjonarny, otrzymujesz możliwość połączenia informacji z obu tych miejsc w jednym systemie ERP. E-business i sklep stacjonarny będą połączone dzięki enova365. Jednoczesna analiza informacji z nich zgromadzonych w jednym miejscu umożliwia efektywniejsze zarządzanie prowadzoną firmą.
Na czym polega integracja ERP z e-commerce w enova365?
Dzięki połączeniu systemu ERP oraz e-commerce zyskasz jeszcze więcej możliwości. Wymiana informacji pomiędzy tymi rozwiązaniami pomoże Ci dostrzec zależności, o których wcześniej nawet nie pomyślałeś. Dodatkowo możesz usprawnić procesy zachodzące w firmie. Jak przebiega integracja ERP z e-commerce w enova365?
Cały proces opiera się na technologii Web Service. Dzięki temu moduły Twojego systemu ERP są uzupełniane o funkcjonalności związane z automatycznym uzupełnianiem danych ze sklepu internetowego. Jedną z największych zalet systemu enova365 jest możliwość wyboru dogodnej opcji spośród kilku platform e-commerce. Wśród nich znajdują się Shoper, PrestaShop, Magento czy WooCommerce.
Aby zyskać możliwość integracji ERP z e-commerce, system enova365 należy uzupełnić o moduł e-Sklepy konektor. Dzięki temu oba oprogramowania będą współpracowały ze sobą bez żadnych zakłóceń. System enova365 odpowiada za logistykę i sprzedaż. Bezpośrednio z programu ERP możesz pobierać zamówienia, aktualizować stany magazynowe czy też przesyłać zdjęcia produktów do sklepu internetowego.
Połączenie ERP z e-commerce pozwoli Ci na zautomatyzowanie wyżej wymienionych działań. Jest to możliwe dzięki modułowi Harmonogram Zadań. Ta część systemu enova365 pomoże Ci zorganizować realizację cyklicznych procesów. Sam decydujesz, co i w jakim momencie system zrobi za Ciebie.
System ERP dla e-commerce sprawia, że zyskujesz pełną kontrolę nad tym, co dzieje się w Twojej firmie. Nie wiąże się to jednak z dodatkowymi obowiązkami. Co więcej, dzięki temu rozwiązaniu możesz zaoszczędzić czas i pieniądze.
Zobacz, jak działa integracja enova365 z platformą e-commerce
Aktualizuj dostępne w e-sklepie produkty oraz kontroluj aktualne i przyszłe stany magazynowe bezpośrednio z poziomu systemu ERP. Zobacz, jak możesz zoptymalizować obsługę zamówień ze sklepu internetowego z pomocą modułu e-sklep Konektor.
Funkcje enova365 polecane dla Ciebie
Handel
ERP dla e-commerce od enova365 umożliwia obsługę firmy w zakresie wystawiania dokumentów sprzedaży, zakupu, ofertowania, ewidencji zamówień i obsługi magazynu.
CRM
System enova365 jest wzbogacony o narzędzia do kreowania relacji z klientami, zarządzania nimi i ich podtrzymywania.
Księga Handlowa
To nowoczesne narzędzie dla księgowych, które pozwala ewidencjonować dokumenty i sporządzać deklaracje oraz sprawozdania bieżące i okresowe.
Księga Inwentarzowa
Pozwala prowadzić ewidencję majątku firmy według Krajowych (KSR) lub Międzynarodowych (MSR) Standardów Rachunkowości.
Kadry Płace
Kadry i Płace w enova365 to skuteczne narzędzie do zarządzania zasobami ludzkimi w firmach zatrudniających od kilkunastu do kilku tysięcy pracowników.
Workflow
Organizuje w firmie przepływ pracy poprzez automatyzację procesów biznesowych, które zachodzą w obrębie innych modułów enova365.
e-Sklep
Elastyczny moduł zapewniający integrację enova365 ze sklepami internetowymi.
Integrator
enova365 Integrator to uniwersalne narzędzie do integracji innych systemów z enova365.
Zastanawiasz się jak dzięki systemowi ERP zintegrowanemu ze sklepem internetowym rozwinąć biznes?
Badania statystyczne, pokazują że coraz więcej osób rozwija swój biznes w Internecie. Chcesz otworzyć sklep internetowy, ale nie wiesz od czego zacząć?
W ebooku Podwójna moc e-sprzedaży znajdziesz rozwiązania technologiczne, które w tym pomogą.
W publikacji znajdziesz informacje:
- Dlaczego warto sprzedawać w internecie?
- Jak sklep internetowy pomaga w sprzedaży?
- Co sprawia, że system ERP zintegrowany z e-sklepem ma większą moc?
- System ERP w e-commerce od enova365 – sam wybierasz, jak korzystasz!
enova365 gwarantuje swoim klientom możliwość korzystania z systemu ERP w dwóch wariantach. Pierwszy z nich to standardowa forma zakupu, czyli licencja „na własność”, którą otrzymasz po uregulowaniu opłaty jednorazowej. Drugie rozwiązanie to system abonamentowy. W tym przypadku otrzymasz dostęp do programu ERP dla e-commerce w zamian za miesięczny abonament.
Dodatkowo otrzymujesz możliwość pracy z różnych urządzeń. Możesz zdecydować się na opcję standard, która sprawdzi się doskonale podczas obsługi programu na komputerach stacjonarnych. Oprogramowanie ERP dostępne jest w wersji okienkowej, opartej o tradycyjne okienka Windows forms. Drugim rozwiązaniem jest opcja multi, w której otrzymujesz dostęp do systemu dopasowanego do każdego urządzenia – również urządzeń mobilnych. Sprawdzi się doskonale w przypadku tabletów, laptopów oraz telefonów komórkowych.
Pamiętaj! Na jednym z etapów wdrożenia nasz Autoryzowany Partner przeprowadza dogłębną analizę firmy zarówno pod względem informatycznym, jak i biznesowym. Jeżeli prowadzisz sklep internetowy lub planujesz taki krok, warto o tym poinformować już w tym momencie. Autoryzowany Partner dopasuje oprogramowanie do Twoich wymagań i oczekiwań, by dzięki usprawnieniom wprowadzonym dzięki ERP e-commerce rósł w oczach.
Jeżeli chcesz wprowadzić integrację w innym terminie, zawsze masz możliwość późniejszego rozbudowania ERP dla e-commerce. System enova365 dla e-commerce to wszystko, czego potrzebujesz i wtedy, kiedy potrzebujesz.
- Zalety integracji ERP z e-commerce w enova365
Kiedy zdecydujesz się na integrację ERP z platformą e-commerce, część zadań będziesz mógł wykonywać bezpośrednio w enova365. Dzięki temu możesz zoptymalizować czas poświęcony na realizację działań z obszaru logistyki i sprzedaży. Program enova365 przejmie od e-commerce takie działania jak tworzenie grup towarów, aktualizacja stanu magazynowego, dodawanie zdjęć towarów. Te informacje będą przesyłane bezpośrednio z systemu enova365 do Twojego sklepu internetowego.
Z kolei platforma e-commerce będzie dzieliła się z systemem ERP informacjami dotyczącymi zamówień, klientów oraz towarów. Dzięki temu zyskujesz nie tylko atrakcyjnie wizualny sklep internetowy, ale również doskonały system do zarządzania zasobami firmy.
Warto zwrócić szczególną uwagę na moduł Business Intelligence w systemie enova365. Jest to narzędzie, które odpowiada za zbieranie informacji z wszystkich obszarów oprogramowania ERP dla e-commerce. Na ich podstawie tworzone są uporządkowane zbiory danych przedstawione w formie wizualnej.
Dzięki tak zaprezentowanym informacjom możesz podejmować lepsze, bo świadome decyzje biznesowe. Dodatkową zaletą jest możliwość stworzenia autorskich wskaźników przez każdego użytkownika.
Dostosuj do swojego biznesu
W enova365 możesz dowolnie zestawiać wybrane moduły, które najlepiej pasują do potrzeb Twojej firmy. Dzięki temu otrzymujesz elastyczny system całkowicie dostosowany do działalności biznesu. W każdej chwili istnieje możliwość uzupełnienia struktury o kolejne funkcjonalności.