Program dla agencji pracy tymczasowej
System kadrowo - płacowy używany przez największe agencje pracy tymczasowej w Polsce.
Pulpit pracownika, dostępny online z każdego urządzania, pozwoli Ci na zdalny dostęp do danych kadrowo-płacowych.
Korzystaj z elektronicznych teczek pracowniczych – dostosowanych do polskich wymogów.
Zarządzaj zgodami na przetwarzanie danych osobowych z uwzględnieniem kategorii i czasu.
Program do ewidencji czasu pracy pracowników rozliczy go w podziale na projekty. Ułatwi Ci także naliczanie płac.
Funkcje enova365 polecane dla Ciebie
Kadry i Płace
Skuteczne narzędzie do zarządzanie zasobami ludzkimi w firmach zatrudniających od kilkunastu do kilku tysięcy pracowników
Pulpit pracownika i Pulpit kierownika
Portale pracownicze usprawnią proces obiegu wniosków i ich akceptację
Workflow
Organizuje w firmie przepływ pracy poprzez automatyzację procesów biznesowych zachodzących w obrębie innych modułów enova365
Księga Handlowa
Narzędzie dla księgowych, które pozwala ewidencjonować dokumenty i sporządzać deklaracje oraz sprawozdania bieżące i okresowe.
Faktury
Obsługę firmy w zakresie wystawiania dokumentów sprzedaży
CRM
Wsparcie procesu kreowania, zarządzania i podtrzymywania relacji z klientami
Delegacje służbowe
Rejestrowanie, obsługa oraz rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych
Czas pracy
Rozbudowane narzędzie do uproszczenia importu, planowania, wprowadzania i ewidencji normy oraz czasu pracy
Program dla agencji pracy tymczasowej, w pełni dostosowany do biznesu
W enova365 możesz dowolnie zestawiać wybrane przez siebie moduły, które najlepiej pasują do potrzeb Twojej firmy. Dzięki temu otrzymujesz elastyczny system całkowicie dostosowany do działalności biznesu. W każdej chwili istnieje możliwość uzupełnienia struktury o kolejne funkcjonalności.