Analityk strategiczny ds. sprzedaży i rynku

Potrafisz nie tylko analizować dane, ale też z nich wyciągać trafne wnioski i proponować działania, które zwiększają sprzedaż i przewagę nad konkurencją?

Szukamy kogoś, kto poprzez swoje umiejętności pracy z danymi realnie wpłynie na rozwój firmy. Jako Analityk Strategiczny będziesz blisko współpracować z Zarządem, działem sprzedaży, marketingu i rozwoju produktu. Twoje analizy pomogą zrozumieć, gdzie firma ma największy potencjał wzrostu i jak najlepiej go wykorzystać.

Zakres obowiązków:

  • analiza danych sprzedażowych i marketingowych pod kątem efektywności i optymalizacji
  • tworzenie i udoskonalanie narzędzi monitorowania oraz prognozowania sprzedaży przy użyciu narzędzi BI i CRM
  • współpraca w procesie planowania finansowego
  • prezentacja wyników i rekomendacji dla kadry zarządzającej
  • wykonywanie benchmarków oraz analiz rynkowych

Wymagania:

  • minimum 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • doskonała znajomość MS Excel
  • doświadczenie w pracy z narzędziami BI
  • samodzielność w działaniu
  • dodatkowym atutem będzie znajomość branży IT i znajomość SQL

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (lub inne preferowane formy zatrudnienia)
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
  • praca w modelu hybrydowym (raz na 2 tygodnie praca w biurze)
  • elastyczne godziny pracy (7:30-17:00)
  • podnoszenie umiejętności i rozwój osobisty (szkolenia, kursy)
  • szkolenia produktowe oraz pełne wsparcie merytoryczne
  • możliwość awansu zawodowego oraz rozwoju osobistego w obszarach działalności firmy
  • partnerskie relacje w zespole i dobrą atmosferę
  • po okresie próbnym – benefity: karta medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie

Potrzebujesz więcej informacji?

Nasz dział HR jest do Twojej dyspozycji. Wszelkie pytania możesz kierować do naszego zespołu na poniższy email.