Zakres obowiązków:
- zdalna pomoc Partnerom handlowym firmy w zakresie obsługi oraz konfiguracji modułu enova365 księgowość przez konsultacje telefoniczne i mailowe
- uczestnictwo w testowaniu aplikacji
- przygotowywanie oraz aktualizacja dokumentacji technicznej do systemu
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne lub informatyczne)
- znajomość w stopniu podstawowym zagadnień księgowych (plan kont, rejestr VAT, kasa/bank, rozrachunki, deklaracje podatkowe, środki trwałe)
- umiejętność zwięzłego i jasnego wypowiadania się w formie pisemnej
- otwartość na nową wiedzę
- dobra organizacja pracy własnej
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
Dodatkowym atutem będzie:
- znajomość systemu do zarządzania enova365
- doświadczenie w pracy z klientem
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, z systemami klasy ERP
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
- pracę w modelu hybrydowym (raz na 2 tygodnie praca w biurze),
- elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (7.30-9.00),
- dostęp do szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
- długoterminową współpracę
- możliwość awansu zawodowego oraz rozwoju osobistego w obszarach działalności firmy
- dostęp do nowoczesnych technologii
- realny wpływ na kształt tworzonego oprogramowania
- partnerskie relacje w zespole i dobrą atmosferę
- nowoczesne biuro wraz z kuchnią zaopatrzoną w zapas kawy i innych napojów
- dostęp do szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
- po okresie próbnym wybór benefitów (karta medyczna, karta sportowa).