Zakres obowiązków:
- współtworzenie nowych funkcji: zbieranie oczekiwań, współprojektowanie, testowanie oprogramowania
- wsparcie partnerów handlowych firmy oraz klientów w zakresie obsługi oraz konfiguracji modułu enova365 księgowość
- przygotowywanie oraz aktualizacja dokumentacji do systemu
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń i prezentacji
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie we wdrażaniu modułów księgowych lub praktyka w dziale księgowości
- znajomość zagadnień księgowych
- zdolności analityczne i umiejętność rozwiązywania złożonych problemów
- umiejętność budowania jasnego i spójnego komunikatu do klienta, łatwość zwięzłego i jasnego wypowiadania się w formie pisemnej
- umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy zespołowej
- inicjatywa i entuzjazm w działaniu
Dodatkowym atutem będzie:
- znajomość systemu do zarządzania enova365
- doświadczenie w pracy z systemami do zarządzania ERP lub w IT
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
- praca w modelu hybrydowym (raz na 2 tygodnie praca w biurze)
- elastyczne godziny pracy (7:30-17:00)
- udział w ciekawych projektach, pracę w najnowszych technologiach i narzędziach IT
- podnoszenie umiejętności i rozwój osobisty (szkolenia, kursy)
- szkolenia produktowe oraz pełne wsparcie merytoryczne
- możliwość awansu zawodowego oraz rozwoju osobistego w obszarach działalności firmy
- partnerskie relacje w zespole i dobrą atmosferę
- po okresie próbnym – benefity: karta medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie