Zakres obowiązków:
- zapewnienie wsparcia merytorycznego/technicznego klientom w użytkowaniu oprogramowania przez konsultacje telefoniczne i mailowe
- tworzenie dokumentacji funkcjonalnej
- uczestnictwo w testowaniu aplikacji
- przygotowywanie raportów i analiz
- definiowanie zadań w zakresie rozbudowy systemu wg potrzeb klienta
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (mile widziane informatyczne lub pokrewne)
- doświadczenie w pracy z klientem (łatwość w prowadzeniu rozmów i umiejętność zwięzłego i jasnego wypowiadania się w formie pisemnej)
- dobra organizacja pracy własnej
- samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
Dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – z systemami do zarządzania ERP
- umiejętność tworzenia dokumentacji technicznej i merytorycznej
- znajomość budowy i funkcjonowania systemów klasy ERP
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (lub inne preferowane formy zatrudnienia)
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
- praca w modelu hybrydowym (raz na 2 tygodnie praca w biurze)
- elastyczne godziny pracy (7:30-17:00)
- udział w ciekawych projektach, pracę w najnowszych technologiach i narzędziach IT
- podnoszenie umiejętności i rozwój osobisty (szkolenia, kursy)
- szkolenia produktowe oraz pełne wsparcie merytoryczne
- możliwość awansu zawodowego oraz rozwoju osobistego w obszarach działalności firmy
- partnerskie relacje w zespole i dobrą atmosferę
- po okresie próbnym – benefity: karta medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie