Kompleksowo zarządzaj ewidencją członków organizacji i zautomatyzuj proces naliczania i kontroli wpływu składek
Moduł enova365 Członkowie obejmuje ewidencję członków oraz naliczanie i rejestrację wpłat składek. Dzięki funkcjonalności modułu zyskujesz dostęp do pełnej ewidencji członków organizacji wraz z pełną informacją o ich aktualnej liczbie i wpłatach składek członkowskich.
Funkcjonalność modułu enova365 Członkowie:
Ewidencja członków
- rejestracja danych członków w podziale na:
- członków zwyczajnych, czyli osoby fizyczne będące członkami danej organizacji,
- członków wspierających, czyli osoby i instytucje deklarujące wsparcie finansowe dla organizacji,
- rejestracja danych kandydatów na członków,
- powiązanie ewidencji członków z ewidencją kontrahentów,
- nadawanie statusów członkom i kandydatom:
- oczekujący na przyjęcie,
- przyjęcie w poczet członków,
- skreślenie z listy członków.
Ewidencja składek członkowskich
- definiowanie zasad naliczania składek,
- określanie indywidualnych składek dla wybranych członków,
- okresowe naliczanie składek,
- rejestracja wpłacanych składek,
- kontrola nad stanem opłacenia składek,
- ustalanie sald wpłaconych składek dla poszczególnych członków,
- umarzanie składek.