BLACKSOFT Michał Szewczyk

Siedziba główna Autoryzowanego Partnera

Toruń, ul. Powstańców Śląskich 73

Czym się zajmujemy?

Firma BLACKSOFT istnieje od 2009 roku. Przez lata działania w branży informatycznej poszerzaliśmy naszą wiedzę i nabraliśmy cenne doświadczenie. Wdrażamy i tworzymy oprogramowanie dla małych i średnich firm. Specjalizujemy się we wdrażaniu modułów księgowych i kadrowo płacowych, dedykowanych rozwiązań w oparciu o enova365, integracji systemów informatycznych oraz tworzeniu aplikacji mobilnych. Stawiamy na najwyższą jakość świadczonych usług, bo wiemy, że ma to dla Ciebie ogromne znaczenie.

Chmura

Cloud Business Provider

Specjalizuje się w modelu subskrypcyjnym i usługach chmurowych (IaaS, SaaS)
Ilość wdrożeń

Lider wdrożeń

Ponad 25 Klientów
Specjalizacje

Lider obszaru

Specjalizuje się we wdrożeniach enova365 w obszarze: BI
Elearning

Lider szkoleń

Pracownicy ukończyli dedykowane szkolenia, przygotowane przez producenta enova365
Lata

Wieloletni Partner

Współpraca od 5 lat
Dlaczego my?
  • Ponad 10-letnie doświadczenie w branży IT
  • Merytoryczny zespół doświadczonych wdrożeniowców i programistów
  • Własne rozwiązania dodatkowe
  • Integracja ze sklepami internetowymi, urządzeniami mobilnymi
  • Obsługa wdrożeniowa, szkolenia, serwis
  • Praca zdalna oraz mobilność
Wdrożenia
ADIUTOR Usługi i B2B
Aneta Sieradzka, Dyrektor Zarządzający Adiutor Sp. z o.o
Aneta Sieradzka, Dyrektor Zarządzający Adiutor Sp. z o.o

Dzięki modułowi automatycznego generowania, wysyłki i podpisu elektronicznego umów, zyskaliśmy czas poświęcany na przygotowanie kompletu dokumentów. Atutem rozwiązania jest fakt, że od razu otrzymujemy informację, czy kandydat zgadza się zapisami umowy i czy ją akceptuje. Graficzne rozwiązanie z pieczątką na umowie oraz generowanym certyfikatem – dodatkowo uwiarygadniają oświadczenia stron o zawarciu umowy. 

POLTAX Biura rachunkowe
Magdalena Gąsiorowska, Dyrektor w POLTAX Sp. z o.o.
Magdalena Gąsiorowska, Dyrektor w POLTAX Sp. z o.o.

Procesy rozliczeniowe przebiegają teraz znacznie szybciej i precyzyjniej, co pozwala zaoszczędzić nam wiele czasu. Możliwość automatycznego monitorowania ilości do-kumentów oraz terminowości ich dostarczenia przez Klientów uszczelniło cały proces rozliczeń. Dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić jeszcze wyższą jakość usług oraz zachować pełną zgodność z obowiązującymi przepisami