COM@COM Sp. z o.o.

Siedziba główna Autoryzowanego Partnera

Toruń, ul. Przy Skarpie 6

Czym się zajmujemy?

Firma COM@COM sp. z o.o. jako wysokiej klasy eksperci, dysponując nowoczesnymi technologiami informatycznymi, dostarczamy przedsiębiorstwom zaawansowane rozwiązania IT, wspierające procesy biznesowe, dostosowane do ich indywidualnych potrzeb.
Zapewniamy zespół kreatywnych specjalistów w zakresie konsultingu i wdrażania innowacyjnych rozwiązań informatycznych. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, która stale poszukuje nowych rozwiązań informatycznych. Gwarantujemy bezpieczeństwo, bogate doświadczenie i profesjonalizm.

Chmura

Cloud Business Provider

Specjalizuje się w modelu subskrypcyjnym i usługach chmurowych (IaaS, SaaS)
Duża firma

Lider kompleksowych wdrożeń

Polecany do rozbudowanych instalacji systemu enova365
Specjalizacje

Lider obszaru

Specjalizuje się we wdrożeniach enova365 w obszarze: Handel, CRM, Kadry Płace, Księgowość, Workflow, Projekty, BI
Ilość wdrożeń

Lider wdrożeń

Ponad 375 Klientów
Elearning

Lider szkoleń

Pracownicy ukończyli dedykowane szkolenia, przygotowane przez producenta enova365

Lider nowości

Przygotowany do wdrożeń najnowszych funkcjonalności, dostępnych w enova365
Lata

Wieloletni Partner

Współpraca od 10 lat
Referencje

Polecany przez Klientów

Posiada liczne referencje od zadowolonych Klientów
Polecany w branżach

Lider branży

Rekomendowany przez Klientów w branży: Biura rachunkowe, Handel/ e-commerce, Produkcja, Usługi i B2B
Dlaczego my?
  • Zespół ponad 30 osób – zespół wysokiej klasy wdrożeniowców oraz programistów
  • Obsługa klientów w języku angielskim – współpracujemy z klientami zagranicznymi
  • Własny zespół Project Managerów – profesjonalne zarządzanie projektem
  • Liczne wyróżnienia i nagrody od enova365 – potwierdzają naszą wysoką jakość usług
  • Zaufanie klienta – jest to dla nas największy kapitał firmy
  • Pomysłowość i innowacyjność – pozwala nam na dostosowanie systemu do specyficznych potrzeb klientów
Wdrożenia
Digital Services Poland IT
Anna Borkowska, HR Manager Payroll & OHS
Anna Borkowska, HR Manager Payroll & OHS

Wdrożenie przeprowadzone przez COM@COM okazało się być w pełni dostosowane do potrzeb naszych spółek. COM@COM jako partner wdrożeniowy krok po kroku przeprowadził przez wdrożenie systemu, spotykając się na każdym etapie: od przygotowania danych, po wykonanie niezbędnych procesów w systemie i udzielając fachowej pomocy merytorycznej i technicznej. Wykazał się nie tylko profesjonalnym podejściem do zarządzania projektami, ale przede wszystkim doświadczeniem i specjalistami w obszarze kadr i płac. Cotygodniowe spotkania statusowe, obsługa zleceń serwisowych w systemie ticketowym, a przede wszystkim kompetencje zespołu przyczyniły się do terminowej realizacji założonych etapów i zadań.

logotyp Marriott Warsaw
Warsaw Marriott Hotel Usługi i B2B
Adriana Rychter, Multi Property Director of Human Resources
Adriana Rychter, Multi Property Director of Human Resources

Wdrożenie systemu enova365 modułu kadrowo-płacowego znacznie usprawniło proces obliczania miesięcznych wynagrodzeń i administracji personalnej. Dzięki intuicyjnemu narzędziu dział Personalny raportuje z jednego, nowoczesnego systemu. To, co dla nas niezwykle istotne to odejście od papierowego obiegu dokumentów. Pulpit Pracownika i Kierownika znacząco zautomatyzował aspekty związane z obiegiem dokumentów co zwiększyło efektywność działu HR.

Wdrożenie enova365 w Warsaw Marriott Hotel

Zobacz relację z wdrożenia enova365 w Warsaw Marriott Hotel

Logotyp Clima Comfort sp. z o.o.
Clima Comfort sp. z o.o. Usługi i B2B
Marek Rysz, Clima Comfort sp. z o.o.
Marek Rysz, Clima Comfort sp. z o.o.

Wdrożenie systemu enova365 było przełomem w nowym podejściu do zarządzania naszą firmą. Strategiczna funkcjonalność dotycząca kontroli budżetów realizowanych przez nas inwestycji oraz rozwiązania chmurowe było kluczowym atutem przy wyborze oprogramowania.

Obejrzyj relację z wdrożenia enova365 w Clima Comfort

Poznaj korzyści wdrożenia systemu enova365 w Clima Control sp. z o.o.

Health Labs Care Handel/ e-commerce
Magdalena Dmitruk, Finance and Controlling Manager
Magdalena Dmitruk, Finance and Controlling Manager

Wraz z rozwojem biznesu pojawiła się konieczność zmiany oprogramowania służącego do ewidencji sprzedaży, dokumentów magazynowych i handlowych. enova365, to jedyne oprogramowanie, które było w stanie sprostać naszym wymaganiom. Odbiorcami produktów są klienci indywidualni, a w asortymencie firmy znajduje się obecnie prawie 40 produktów. Ilość zamówień jednego dnia osiąga nawet 10 000. 

Samindruk Produkcja
Danuta Sikorska, Kierownik Projektu Samindruk Sp. z o.o.
Danuta Sikorska, Kierownik Projektu Samindruk Sp. z o.o.

W związku z szybko zmieniającymi się przepisami oraz regulacjami prawnymi pojawiła się konieczność wymiany systemu na nowszy, bardziej intuicyjny oraz nadążający za galopującymi zmianami w przepisach Polskiego prawa.

Zadanie postawione przed systemem enova365 było dość trudne, bo był oceniany przez pryzmat bardzo dobrego programu kadrowo-płacowego, który przez okres kilkunastu lat w pełni się sprawdzał.

DECARAD Produkcja
Jacek Luty, Prezes Zarządu
Jacek Luty, Prezes Zarządu

Bardzo ważnym aspektem była dla nas praca na systemie, który zapewni możliwość realizacji wszystkich procesów biznesowych w jednym miejscu. To właśnie otrzymaliśmy od enova365, przy dodatkowej pewności aktualizacji narzędzia pracy — zawsze zgodna z obowiązującymi obecnie przepisami prawa — co jest jej bezkonkurencyjnym atutem. Przy naszym modelu działalności niezbęde jest posiadanie rozbudowanego modułu handlowego, przede wszystkim przez wzgląd na sprawne i łatwe przeprowadzanie w nim procesu kompletacji. Podczas codziennej pracy odczuwalnie przyspieszyliśmy przebieg powtarzalnych procesów - zautomatyzowaliśmy je. Cała dokumentacja znajduje się w jednym miejscu, a wgląd do niej mogą mieć wszystkie zainteresowane osoby.

HEL-WITA Produkcja
Sebastian Fudala, główny księgowy HEL-WITA
Sebastian Fudala, główny księgowy HEL-WITA

System enova365 jest dla naszej firmy jak drugi oddech. Dokonane modyfikacje nie zmieniły całkowicie funkcjonowania HEL-WITA, ale z pewnością przyczyniły się do usprawnienia codziennej pracy. Powodzenie współpracy z COM@COM wynika moim zdaniem głównie z faktu, że dołożono wszelkich starań, aby zrozumieć nasze potrzeby. Pozwoliło to bezpośrednio na nie odpowiedzieć, więc mogę uznać, że jesteśmy bardzo zadowoleni.

logo infinity case study z wdrożenia systemu ERP enova365
Infinity Solutions Biura rachunkowe
Małgorzata Polcyn, CEO - INFINITY SOLUTIONS
Małgorzata Polcyn, CEO - INFINITY SOLUTIONS

Mieliśmy sprawdzić, jak system działa w praktyce i czy działa poprawnie. W każdej firmie po obliczeniu próbnym utworzono listę zadań: co jeszcze zmienić, co sparametryzować. Po wprowadzeniu zmian, miesiąc po testach  róbnych, obliczyliśmy już wszystkie płatności w systemie enova365. O skuteczności systemu świadczy fakt, że zapewniamy usługi kadr i płac dla ponad 3000 osób. Dzięki enova365 czuję, że moja firma jest bezpieczna

wideo case study infinity zaufali nam enova365

Zobacz jak enova365 wspiera pracę Infinity Solutions

Remgis sp. z o.o. Produkcja
Teresa Kotewicz, Kadrowa
Teresa Kotewicz, Kadrowa

Szeroki wachlarz rozwiązań, który jest dostępny w systemie znacznie usprawnia ewidencję czasu pracy i procesy kadrowo-płacowe w firmie.

KGK Trade sp. z o.o. Handel/ e-commerce
Krzysztof Rusek, Członek zzarządu
Krzysztof Rusek, Członek zzarządu

Zdecydowaliśmy się na system enova365 i z wyboru jesteśmy usatysfakcjonowani, ponieważ daje nam dużo możliwości handlowych i analitycznych.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Płock sp. z o.o. Administracja publiczna
Monika Klatte, główny Księgowy
Monika Klatte, główny Księgowy
Z pełnym przekonaniem polecam firmę COM@COM jako sprawdzonego i godnego zaufania dostawcę usług informatycznych.