itDesk Sp. z o.o.

Siedziba główna Autoryzowanego Partnera

Opole, ul. Księdza Bolesława Domańskiego 112A

Czym się zajmujemy?

itDesk to lider branży informatycznej w woj. opolskim. Specjalizujemy się we wdrożeniach i integracjach systemów ERP. Naszym Klientom oferujemy rozwiązanie dla biznesu wspierających pracę m.in w obszarach: księgowość, kadry i płace, handel, przepływ dokumentów, CRM, platformy sprzedażowe B2B, integracja systemów, e-commerce.

Chmura

Cloud Business Provider

Specjalizuje się w modelu subskrypcyjnym i usługach chmurowych (IaaS, SaaS)
Duża firma

Lider kompleksowych wdrożeń

Polecany do rozbudowanych instalacji systemu enova365
Specjalizacje

Lider obszaru

Specjalizuje się we wdrożeniach enova365 w obszarze: Handel, CRM, Kadry Płace, Księgowość, BI
Ilość wdrożeń

Lider wdrożeń

Ponad 125 Klientów
Elearning

Lider szkoleń

Pracownicy ukończyli dedykowane szkolenia, przygotowane przez producenta enova365
Lata

Wieloletni Partner

Współpraca od 14 lat
Referencje

Polecany przez Klientów

Posiada liczne referencje od zadowolonych Klientów
Polecany w branżach

Lider branży

Rekomendowany przez Klientów w branży: Handel/ e-commerce
Dlaczego my?
  • Ponad 20 letnie doświadczenie
  • 25 specjalistów na miejscu
  • Duża liczba własnych dodatków i integracji
  • Wykwalifikowany zespół wdrożeniowy, sprawdzona metodyka wdrożeniowa
  • Świadczenie usług szkoleniowych i wsparcia technicznego
Wdrożenia
Hamburger Recykling Produkcja

Spółka Hamburger Recycling Polska powstała w roku 2006 i w zasadzie prawie od początku swojej działalności związana była z systemem enova365, początkowo przez kilka lat jedynie w zakresie modułu Księga Handlowa i Księga Inwentarzowa. Następnie poszerzyła swój zakres o moduł Kadry i Płace i częściowe wykorzystanie modułu Handel. Z biegiem lat i rozwoju działalności poszerzane były zakresy korzystania z kolejnych funkcjonalności poszczególnych modułów. Intuicyjne poruszanie się po programie i możliwość dostosowania wszelkich widoków na potrzeby użytkownika, jak również duża dostępność raportów oraz możliwość ich modyfikacji bądź tworzenia własnych, sprawiły, że program stał się źródłem wielu danych usprawniających raportowanie zarówno w celach wewnętrznych jak i dla instytucji państwowych.

Axuse Group Handel/ e-commerce

System enova365 spełnił wszystkie nasze oczekiwania i zaspokoił potrzeby w zakresie systemu do zarządzania firmą. Obecnie system enova365 wykorzystujemy w procesach księgowych, handlowych oraz serwisowych. Z uwagi na naszą specyfikę działalności opartej o internetową komunikację z klientami szukaliśmy systemu który mógłby się w sposób kompleksowy zintegrować sią z naszą platformą sprzedażową opartą o Magento. enova365 jest takim systemem i dzięki elastyczności jaką nam zapewnia jesteśmy spokojni o dalszy rozwój naszej firmy.

EDENA Agnieszka Mateja Handel/ e-commerce
Agnieszka Mateja
Agnieszka Mateja

Na podstawie naszych doświadczeń możemy polecić zarówno samo oprogramowanie enova365, jak i firmę itDesk z Opola jako doświadczonego i wiarygodnego partnera wdrożeniowego systemu.

ICE4MED.pl Usługi i B2B
Jan Szczepanik, ICE4MED
Jan Szczepanik, ICE4MED

Korzystamy z systemu enova365 od rozpoczęcia naszej działalności. Przy intensywnej skali wzrostu ilości zamówień oraz asortymentu niezbędne było zoptymalizowanie procesu wprowadzania zamówień i wystawiania dokumentów handlowych. Wcześniej większość procesów wymagała ręcznego tworzenia i przenoszenia danych, generowania faktur i korespondowania z klientami. Uruchomienie integratora pozwoliło na automatyczny transfer danych oraz na automatyzację korespondencji z zamawiającymi. Ograniczyło to ilość pracy zespołu oraz zmniejszyło ilość występujących błędów. Zaoszczędzone zasoby mogliśmy przekierować na dalsze działania rozwojowe naszej oferty i pozyskiwanie klientów.

Nova Fakta Biura rachunkowe
Katarzyna Lubojańska, Prezes Zarządu
Katarzyna Lubojańska, Prezes Zarządu

Dzięki temu rozwiązaniu nie spędzany nadmiernego czasu na wysyłce maili, nasze newslettery trafiają tam, gdzie chcemy. Nie odbieramy telefonów od osób podirytowanych mailami ponieważ takie już nie istnieją. W przyszłości możemy stworzyć grupę bliskich klientów, którym to wysyłalibyśmy informacje o dodatkowych promocjach. Nie musielibyśmy się martwić, czy wysłaliśmy je do wszystkich i czy przypadkiem nie zostały wysłane do nieprawidłowych osób. Wszystko dlatego że takie problemy przestały istnieć.

Fundacja MOC POMOCY Organizacje pożytku publicznego
Rafał Mikołajczyk, prezes fundacji "Moc pomocy"
Rafał Mikołajczyk, prezes fundacji "Moc pomocy"

Całościowe zarządzanie fundacją “MOC POMOCY” zyskało nowe możliwości, a dokładniej “nową moc”. Takie rzeczy jak panel samoobsługi dla beneficjentów, możliwość zarządzania środkami, wpływami, rozliczeniami, podatkami 1,5% czy wiele innych rzeczy, które opracował dla nas itDesk, że życie beneficjentów fundacji będzie prostsze w pewnych aspektach, a my, jako zarządzający fundacją, będziemy mogli skierować swoje siły na pomaganie podopiecznym w jeszcze większym stopniu.

Autorskie rozwiązania
Integrator GetResponse

Moduł rozszerza funkcjonalności modułu CRM integrując system enova365 z portalem GetResponse.

Dowiedz się więcej
Dodatek do enova365 - integracja z callback24

Moduł rozszerza funkcjonalności modułu CRM integrując system enova365 z portalem Callback24.

Dowiedz się więcej