Pracownicze Plany Kapitałowe
Przygotuj swoją firmę z systemem enova365
Pracownicze Plany Kapitałowe obowiązkowe dla pracodawcy
Pracownicze Plany Kapitałowe to nowy, obowiązkowy z punktu widzenia pracodawcy, a dobrowolny dla pracownika, system długotrwałego oszczędzania, którego celem jest gromadzenie dodatkowych środków pieniężnych na poczet przyszłych emerytur. Dowiedz się, jak przygotować firmę do wprowadzenia Pracowniczych Planów Kapitałowych.
3 elementy wdrożenia PPK
- Analiza przedwdrożeniowa
- Wybór instytucji finansowej
- Wpłaty i bieżące utrzymanie programu PPK
Chcesz wiedzieć, jak przygotować swoją firmę do PPK?
Pobierz dedykowaną publikację dla instytucji sektora publicznego oraz firm zatrudniających poniżej 20 pracowników.
Z publikacji dowiesz się:
- kogo nie dotyczą nowe przepisy,
- jak poinformować o PPK pracowników,
- jak wdrożyć PPK w swojej firmie,
- w jaką technologię zainwestować.
W związku ze zmianami spowodowanymi COVID-19 wprowadzono nowe terminy zawierania umów - dowiedz się więcej
Obejrzyj webinarium - poznaj przepis na PPK w pięciu krokach!
Eksperci z Polskiego Funduszu Rozwoju oraz spółki Soneta - producenta oprogramowania ERP odpowiedzą na najważniejsze pytania, związane z programem Pracowniczych Planów Kapitałowych:
- Jak największe firmy poradziły sobie z wdrożeniem PPK i co nas czeka w najbliższym czasie?
- Jak w 5 krokach przygotować firmę do wdrożenia PPK?
- Jak przygotować się do pierwszej wysyłki dokumentów rejestracji pracowników?
- Jak systemy informatyczne wspierają zarządzanie Pracowniczymi Planami Kapitałowymi?
Obejrzyj debatę ekspertów
W studiu TVN24BiS odbyła się debata "HR w obliczu zmian", poświęcona m.in. tematyce Pracowniczych Planów Kapitałowych. W debacie wzięli udział:
- Grzegorz Łętocha - Członek Zarządu oraz Dyrektor ds. Ryzyka Inwestycyjnego i Finansów w Nationale Nederlanden PTE S.A.
- Joanna Narkiewicz-Tarłowska - Dyrektor zespołu zajmującego się doradztwem m. in. w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych, PricewaterhouseCoopers
- Iwona Wołkiewicz - Ekspert Prawa Pracy, doświadczony trener i wykładowca. Wieloletni praktyk na stanowiskach Specjalisty ds. Administracji Personalnej, HR Business Partner
- Jadwiga Wojtas - Dyrektor ds. Produkcji i Rozwoju enova365, Soneta sp. z o.o
Co wyróżnia enova365?
Aktualizacja w cenie
System enova365 jest na bieżąco aktualizowany – zgodnie ze wszystkimi zmianami w przepisach. Jeśli ustawodawca wprowadzi aktualizacje w strukturach plików JPK czy mechanizmie split payment, wszystkie one znajdą odzwierciedlenie w systemie. Twoja firma otrzyma je bezpłatnie – w ramach aktualizacji systemu.
Bankowość w systemie
Obsługuj wygodnie rachunki bankowe w systemie enova365. Dzięki wykorzystaniu technologii webservice masz dostęp do kont firmowych bezpośrednio z poziomu enova365. Rozwiązanie umożliwia kontrolowanie i wykonywanie czynności na operacjach bankowych z poziomu enova365 – bez konieczności logowania się do systemu bankowego. Usługa ta dostępna jest dla wybranych banków.
Pulpit Klienta Biura Rachunkowego
Dla biur rachunkowych i firm współpracujących z biurami, enova365 udostępnia Pulpit Klienta Biura Rachunkowego. Umożliwia on przesyłanie plików oraz dostęp do rozliczeń i raportów online.
Dopasowanie do potrzeb
System enova365 odpowiada na potrzeby firm handlowych, produkcyjnych czy usługowych. Niezależnie od branży i sposobu pracy może być wykorzystywany przez różnych użytkowników. Skalowalność i modułowość pozwala dopasować go do aktualnych potrzeb – daje także przestrzeń na rozwój. Istnieje możliwość poszerzenia funkcjonalności wraz ze wzrostem firmy – bez konieczności wymiany systemu.
Proponowane rozwiązania
Kadry płace i HR
Rozwijaj się w wielu krajach świata, dzięki obsłudze eksportu i oddziałów rozproszonych