Współpraca systemu enova365 z usługą MultiInfo została opracowana przez firmę Initius. Na potrzeby agencji pracy tymczasowej wykonane zostało rozszerzenie systemu enova365 pozwalające na utrzymanie ciągłego kontaktu z pracownikami. Operator może wysłać SMS o dowolnej treści do grupy pracowników. Odpowiedź pracownika jest automatycznie rejestrowana w systemie enova365 na liście nieprzeczytanych wiadomości i może być przeglądana z poziomu kartoteki pracownika jako pełna historia korespondencji. Takie wykorzystanie usługi MultiInfo to tylko jedna z wielu możliwości. Nietrudno wyobrazić sobie inne zastosowania usługi w zestawieniu z możliwościami systemu enova365, np.:
- powiadamianie o przyjęciu zamówienia i postępach w jego realizacji,
- informowanie o wystawieniu faktury cyklicznej,
- potwierdzanie zamówień złożonych drogą e-mailową,
- zgłoszenie planowanej nieobecności pracownika z automatyczną rejestracją w module kadrowym z możliwością wysłania informacji zwrotnej o jej przyjęciu bądź odrzuceniu,
- automatyczne informowanie o cenach produktów, z możliwością wysłania zapytania o konkretny produkt (współpraca z przedstawicielami handlowymi, akwizytorami, klientami),
- informowanie o realizacji procesu naprawy serwisowej, automatyczne lub zwrotne na podstawie zapytania od klienta,
- informowanie o zaległych płatnościach,
- przydzielanie zadań operatorom systemu enova365,
- przeprowadzanie ankiet (w ramach kampanii CRM),
- dodatkowa autoryzacja przy edycji, kasowaniu wybranych danych wprowadzonych do systemu enova365,
- i inne, zgodnie z zapotrzebowaniem użytkownika systemu.
Autor rozwiązania
INITIUS Sp. z o.o.
Poznaj więcej informacji o tym Partnerze