Dodatek do enova365 – integracja z callback24

Darmowy dodatek do enova365 – integracja z callback24

Dodatek pozwala zebrać dane od osób, z którymi handlowcy prowadzą rozmowy przychodzące, wychodzące i callback (pozyskane ze strony internetowej).
W ramach dodatku klient otrzymuje integrację oraz narzędzie callback24 całkowicie bezpłatnie.

Callback24, jako dodatek integrujący się z systemem ERP enova365, ułatwia procesy sprzedażowe i kompleksową obsługę klienta. Dedykowany jest właścicielom firm, managerom, hadlowcom i marketerom.
Zwiększa liczbę klientów dzwoniących ze strony internetowej.

Główne cele:
1. Pomaga zbierać leady ze strony internetowej i dystrybuować je do handlowców.

2. Upraszcza i przyspiesza pracę handlowców, umożliwiając tworzenie i aktualizację w CRM bezpośrednio z telefonu
3. Zbiera dane, które następnie mogą być analizowane i raportowane.

Wszystkie numery telefonów, notatki, tagi automatycznie przesyłane są do enova365.

Główne zadania:
– możliwość śledzenia i analizowania połączeń przychodzących, wychodzących i callback (ze strony)
– zwiększenie liczby rozmów sprzedażowych
– poprawa doświadczeń u klientów
– badanie efektywności prowadzonego marketingu
– automatyzacja procesów sprzedażowych
– wiedza dotycząca leadów, które trafiają do handlowców
– weryfikacja pracy handlowców
– możliwość nagrywania i odsłuchiwania rozmów przychodzących, wychodzących i callback
– analiza ścieżek zakupowych klientów

Integracja enova365 z callback24 wysyła i aktualizuje połączenia w enovie. Połączenia zawierają parametry:
– numer telefonu
– imię i nazwisko pracownika
– zamieszczoną notatkę
– tagi (rezultat rozmów)

Dane można wykorzystać na wiele organizacyjno – sprzedażowych sposobów – poniżej nasze propozycje, które można skonfigurować w enova365:
– Analityka BI wg dowolnego podziału np. Tagi, źródło (różne strony), handlowiec, numer telefonu, adres e-mail,
– Generowanie leadów i transakcji ze zdarzeń w CRM
– Generowanie zamówień i całego procesu dokumentów (Zamówienie, Faktura, Operacje Magazynowe, Księgowość)
– Kampanie marketingowe w oparciu o zebrane dane
– Weryfikacja pracy handlowców
– Statystyki połączeń przychodzących i wychodzących per telefon / handlowiec
– weryfikacja skuteczności rozmów handlowców

Istnieje możliwość pełnej personalizacji i rozwoju dodatku.
W tym celu prosimy o kontakt.

 

Autor rozwiązania

itDesk Sp. z o.o.

Poznaj więcej informacji o tym Partnerze