Ułatwia mechanizmy przyjęcia dostaw, wydań towarów oraz proces inwentaryzacji.
Moduł optymalizuje procesy przyjęcia dostaw, wydań towarów i inwentaryzacji dzięki wykorzystaniu urządzeń typu kolektor danych (czytnik danych, inwentaryzator). Aplikacja pozwala na pracę mobilną na terenie danej firmy, ograniczoną wyłącznie dostępem do sieci bezprzewodowej. Oprogramowanie jest możliwe do zainstalowania na dowolnym urządzeniu działającym pod systemem Android. Również na smartfonie (z częściowym ograniczeniem funkcjonalności).
Funkcje realizowane przez kolektor:
- możliwość sprawdzenia towaru (cen, stan magazynów)
- tworzenie dowolnego dokumentu
- obsługa przyjęć i wydań w magazynach, inwentaryzacji
- gromadzenie informacji z możliwością ich późniejszej przesyłki
- kontrole środków trwałych
- tworzenie raportu rozbieżności dokumentu z dostawą (enova365)
- konfiguracja i uprawnienia przy tworzeniu dokumentów (enova365)
wymagania: - urządzenie z systemem Android min 7.0 Nougat
- enova365 Handel
- uruchomiony enova365Server
Najważniejsze korzyści kolektora:
- szybkość wprowadzania danych
- eliminacja pomyłek oraz oszczędność czasu pracy dzięki funkcjonalności skanera kodów kreskowych
- możliwość wykonywania kilku czynności jednocześnie np. inwentaryzacja, komplementacja, weryfikacja
- komunikacja online która zapewnia prace z każdego miejsca.
Autor rozwiązania
DEVELSOFT Sp. z o.o.
Poznaj więcej informacji o tym Partnerze