Wzbogaca moduł Handel o rozliczanie projektów, zarządzanie procesami windykacyjnymi i logistycznymi.
Pakiet przydatnych narzędzi, który rozbudowuje enova365 o rozliczanie inwestycji i projektów, rejestrację i zarządzanie procesami logistycznymi, automatyzuje wymianę e-dokumentów czy też wspiera procesy windykacyjne.
- Obsługa e-windykacji
Mechanizm w połączeniu z dodatkiem „Harmonogram zadań” pozwala na automatyczną wysyłkę ponagleń/wezwań do zapłaty w określonym porządku np. co tydzień w określonych godzinach. Generowana wiadomość prezentuje niezapłacone należności kontrahentów z danymi np. o terminie, zwłoce czy kwotach.
- Obsługa e-faktur
System generuje automatyczną wysyłkę e-faktur ze wskazanego adresu e-mail do klientów, którzy posiadają zgodę na otrzymywanie e-faktur. Zarówno wspomniane zgody jak i informacje z poziomu faktur są dostępne bezpośrednio w systemie.
- Moduły wspierające logistykę
Moduł rozszerza możliwość prowadzenia własnej floty samochodowej w systemie. Tworząc zlecenia transportowe jesteśmy w stanie zaplanować i rozdysponować zamówienia klientów.
- Zarządzanie inwestycjami
Dedykowane rozwiązanie umożliwia prowadzenie ewidencji inwestycji w jednym systemie, które później można przypisywać do dokumentów handlowych i przeprowadzać analizę kosztów danego projektu na podstawie wcześniej zdefiniowanego budżetu.
Autor rozwiązania
DEVELSOFT Sp. z o.o.
Poznaj więcej informacji o tym Partnerze