Obsługa płatności w split payment
enova365 zapewnia bezpieczeństwo oraz pomaga w kontroli finansów firmy
Mechanizm podzielonej płatności obowiązuje od 1 lipca 2018 r.
- Split payment teoretycznie jest dobrowolny, w praktyce może się okazać, że każdy przedsiębiorca będzie posiadał konto bankowe VAT.
- O przejściu na mechanizm decyduje bowiem nabywca, a nie sprzedawca.
- Zgodnie z informacjami zawartymi w komunikacie przelewu, bank ma automatycznie dzielić płatność na wartość netto i podatek VAT.
Zobacz jak wygląda split payment w enova365
Chcesz wiedzieć więcej? Zobacz spotkanie ekspertów
21 czerwca 2018 przedstawiciele trzech obszarów: bankowości, finansów oraz oprogramowania ERP, spotkali się, aby rozwiać Twoje wątpliwości dotyczące MPP:
- kogo ma obowiązywać split payment?
- czy trzeba będzie płacić podwójnie za przelew?
- czy nastąpi zmiana w sprawozdaniach finansowych?
Wolisz przeczytać o split payment?
Boisz się o płynność finansową swojego przedsiębiorstwa?
Pobierz darmowe kompendium wiedzy o mechanizmie podzielonej płatności. Dowiesz się z niego jak:
- przygotować się do split payment,
- nie zamrozić całości pieniędzy,
- otrzymać zwrot VAT w 25 dni,
- co zmieniło się od 01.11.2019 roku.
Co wyróżnia enova365?
Aktualizacja w cenie
System enova365 jest na bieżąco aktualizowany – zgodnie ze wszystkimi zmianami w przepisach. Jeśli ustawodawca wprowadzi aktualizacje w strukturach plików JPK czy mechanizmie split payment, wszystkie one znajdą odzwierciedlenie w systemie. Twoja firma otrzyma je bezpłatnie – w ramach aktualizacji systemu.
Bankowość w systemie
Obsługuj wygodnie rachunki bankowe w systemie enova365. Dzięki wykorzystaniu technologii webservice masz dostęp do kont firmowych bezpośrednio z poziomu enova365. Rozwiązanie umożliwia kontrolowanie i wykonywanie czynności na operacjach bankowych z poziomu enova365 – bez konieczności logowania się do systemu bankowego. Usługa ta dostępna jest dla wybranych banków.
Pulpit Klienta Biura Rachunkowego
Dla biur rachunkowych i firm współpracujących z biurami, enova365 udostępnia Pulpit Klienta Biura Rachunkowego. Umożliwia on przesyłanie plików oraz dostęp do rozliczeń i raportów online.
Dopasowanie do potrzeb
System enova365 odpowiada na potrzeby firm handlowych, produkcyjnych czy usługowych. Niezależnie od branży i sposobu pracy może być wykorzystywany przez różnych użytkowników. Skalowalność i modułowość pozwala dopasować go do aktualnych potrzeb – daje także przestrzeń na rozwój. Istnieje możliwość poszerzenia funkcjonalności wraz ze wzrostem firmy – bez konieczności wymiany systemu.
Proponowane rozwiązania
Handel i magazyn
Rozwijaj się w wielu krajach świata, dzięki obsłudze eksportu i oddziałów rozproszonych