Nowy VAT e-commerce - enova365
Przepisów nie wybierasz, system możesz!
Głównym celem zmian w przepisach VAT e-commerce jest uproszczenie obowiązków związanych z rozliczeniem podatku VAT. Dotyczy to przedsiębiorstw prowadzących transgraniczną sprzedaż towarów oraz świadczenie usług (głównie przez Internet) dla konsumentów końcowych.
Przyczyny zmian na rynku e-commerce są efektem ogromnego wzrostu udziału handlu internetowego na rynku sprzedażowym w ostatnich latach. Do tej pory sprzedaż wysyłkowa do krajów UE na rzecz konsumentów nie była opodatkowana w kraju przeznaczenia i była traktowana jako sprzedaż krajowa aż do momentu przekroczenia limitu sprzedaży obowiązującego w danym kraju. Teraz przepisy się zmieniają.
Jak było dotychczas i co się zmieniło?
• Próg sprzedaży od 35.000 € do 100.000 € w zależności od państwa
• Obowiązkowa rejestracja do VAT w każdym kraju konsumpcji po przekroczeniu progu
• Zwolnienie z VAT dla przesyłek do 22 €
• Mini One Stop Shop (MOSS)
• Nowe definicje dla sprzedaży: WSTO i SOTI
• Rozszerzenie procedury MOSS i przekształcenie w procedurę OSS
• Nowa procedura IOSS dla przesyłek do 150 €
• Jeden próg sprzedaży B2C dla wszystkich krajów UE w wysokości 10.000 €
• Zniesienie zwolnienia z VAT dla przesyłek do 22 €
• Interfejsy elektroniczne jako strona transakcji
Promocja Gotowi na e-commerce!
Teraz możesz kupić kompleksowy pakiet z rabatem do 50%
- Twój sklep internetowy się rozrasta i szukasz systemu ERP?
- Zaczynasz swoją przygodę z e-commerce i potrzebujesz wydajnego systemu do zarządzania?
- Rozwijasz biznes i wchodzisz na rynek e-commerce?
- Twój zespół e-commerce się powiększa a w Twojej firmie wciąż przybywa zamówień?
Więcej stanowisk większy rabat! Wszystko w jednym pakiecie! Promocja trwa do 30.09.2021!
Przekonaj się jak działają mechanizmy związane z nowymi przepisami w enova365
Testuj DEMO systemu bezpłatnie i bez zobowiązań przez 14 dni!
Zmiany w przepisach: Nowy VAT e-commerce bezpłatnie w systemie enova365
Użytkownicy enova365 nie muszą uruchamiać dodatkowych funkcjonalności. Przed wejściem w życie przepisów została wydana nowa wersja systemu enova365, umożliwiająca realizację sprzedaży w ramach procedur OSS (One Stop Shop) oraz IOSS (Import One Stop Shop) przez polskiego podatnika VAT. W ramach ważnej gwarancji na system, Klienci zyskują dostęp do aktualizacji, które publikujemy również w związku ze zmianami w przepisach. Modyfikujemy nasze oprogramowanie tak, aby było zawsze zgodne z obowiązującym prawem.
Naszym Klientom gwarantujemy system ERP zawsze zgodny z przepisami i wymaganiami naszego ustawodawcy w cenie gwarancji na oprogramowanie!
Zobacz, jak działa integracja enova365 z platformą e-commerce
Czy wiesz, że możesz aktualizować dostępne w e-sklepie produkty oraz kontrolować aktualne i przyszłe stany magazynowe bezpośrednio z poziomu systemu ERP? Sprawdź, jak zoptymalizować obsługę zamówień ze sklepu internetowego z pomocą modułu e-sklep Konektor.