Podlicz możliwości Biura Rachunkowego!
Bezpłatne webinarium dla branży rachunkowości
Jak prowadzić Biuro Rachunkowe w 2020 roku?
Biura Rachunkowe w 2020 roku muszą sprostać wielu wyzwaniom. Zarówno rozwój nowoczesnego oprogramowania dla biznesu, cyfryzacja przedsiębiorstw jak i zmiany prawne, wywołane przez epidemię COVID-19 mają duży wpływ na sposób funkcjonowania branży rachunkowości.
Podczas webinarium "Podlicz możliwości!" nasi eksperci przedstawili najważniejsze narzędzia, metody organizacji pracy oraz rozwiązania, pomocne dla Biur Rachunkowych w obliczu procesów, zachodzących na rynku.
Spotkanie odbyło się 6 października 2020 roku.
Darmowe webinarium dla Biur Rachunkowych
Zapisz się i otrzymaj nagranie. Dowiesz się:
- dokąd zmierzają współczesne Biura Rachunkowe?
- jak epidemia COVID-19 wpłynęła na branżę rachunkowości?
- jak zorganizować pracę zdalną w Biurze Księgowym?
Podlicz możliwości Biura Rachunkowego z webinarium enova365
Wypełnij poniższe pola i zapisz się na webinarium!
Poznaj naszych ekspertów
Monika Kawalec
Doradca podatkowy od 2007 roku, absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie, wieloletnia asystentka w Zakładzie Rachunkowości Krakowskiej Akademii im. Frycza Modrzewskiego w Krakowie oraz wykładowca Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Warszawie. Główna Księgowa w międzynarodowej firmie w latach 2000-2007. Obecnie od 2006 roku prowadzi Biuro Księgowości i Doradztwa Podatkowego.
Daniel Depa
Kierownik Projektów Księgowych systemu enova365 w firmie Soneta Sp. z o.o. Z wykształcenia księgowy, absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, projektant systemów informatycznych z zakresu księgowości. Od 2006 roku związany z firmą Soneta.
Konrad Spryńca
Moderator wydarzenia, absolwent Politologii na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie i Akademii Górniczo-Hutniczej specjalność Cyberbezpieczeństwo oraz zarządzanie bezpieczeństwem informacji. Koordynator projektów cross-modułowych w spółce Soneta.