Aneta Sieradzka, Dyrektor Zarządzający Adiutor Sp. z o.o
Aneta Sieradzka, Dyrektor Zarządzający Adiutor Sp. z o.o
Dzięki modułowi automatycznego generowania, wysyłki i podpisu elektronicznego umów, zyskaliśmy czas poświęcany na przygotowanie kompletu dokumentów. Atutem rozwiązania jest fakt, że od razu otrzymujemy informację, czy kandydat zgadza się zapisami umowy i czy ją akceptuje. Graficzne rozwiązanie z pieczątką na umowie oraz generowanym certyfikatem – dodatkowo uwiarygadniają oświadczenia stron o zawarciu umowy.
Adiutor Sp. z o.o. to firma z siedzibą w Toruniu, w województwie kujawsko-pomorskim, obecna na rynku od 2006 roku. Specjalizując się w branży opieki, firma ma na celu zapewnienie legalnego zatrudnienia dla opiekunów osób starszych na terenie Niemiec. Głównym obszarem aktywności firmy Adiutor jest świadczenie usług opieki oraz szeroko rozumianej pomocy w domu.
Wyzwania postawione przed systemem:
Przygotowane przez nas wydruki umów zlecenie w firmie Adiutor były wcześniej generowane i drukowane z poziomu formularza pracownika w Kadrach i Płacach, a następnie zawierane w formie papierowej. Dane na wydruku umowy zlecenie takie jak m.in. numer umowy, imię i nazwisko zleceniobiorcy oraz adres zleceniobiorcy, jego dane kontaktowe, dane o firmie zlecającej, numer REGON, NIP, KRS czy okres trwania umowy wczytywały się w sposób automatyczny zależnie od zleceniobiorcy, z którym umowa była nawiązywana. Był to pierwszy krok w stronę automatyzacji całego procesu generowania i podpisywania umów w firmie Adiutor. Generowanie umów w formie elektronicznej, obsługa ich wysyłki, elektronicznego zatwierdzenia oraz integracja całego procesu z systemem enova365 było następnym celem dla naszego zespołu.
Opis wdrożenia
Korzyści:
Przyspieszenie i uproszczenie procesu podpisywania umów- pracownicy mogą generować umowy bezpośrednio w enova365, eliminując konieczność korzystania z dodatkowych narzędzi czy programów. Dzięki automatycznej wysyłce umów drogą mailową, umowy są dostarczane praktycznie natychmiastowo. To znacznie przyspiesza cały proces zawierania umów i redukuje czas oczekiwania;
Redukcja papierowej dokumentacji;
Zminimalizowanie błędów- automatyczne zaczytywanie danych na wydrukach umów i ich automatyczna wysyłka minimalizują ryzyko popełnienia błędu na takich etapach jak np. ręczne uzupełnianie danych zleceniobiorcy czy wysyłka na niepoprawny adres pocztowy;
Eliminacja konieczności osobistych wizyt w biurze- dzięki możliwości podpisywania umów drogą elektroniczną, zleceniobiorcy nie muszą już przychodzić do biura, aby fizycznie podpisać umowę.
Pliki wykorzystywane do prawidłowego działania naszego serwisu m.in. zapamiętują preferowany przez użytkownika język i sesję użytkownika. Możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki w taki sposób, że niezbędne pliki cookies nie będą zbierane, ale może to spowodować nieprawidłowe działanie naszego serwisu.
Analityczne
Pliki analityczne umożliwiają tworzenie statystyk odwiedzin i źródeł ruchu w serwisie. Dzięki tym plikom wiemy jak poruszasz się w serwisie. Używamy ich, aby ulepszać nasz serwis i usługi.
Marketingowe
Pliki marketingowe pozwalają nam na wyświetlanie reklam dostosowanych do Twoich zainteresowań oraz mierzenie ich skuteczności