Dom Pomocy Społecznej w Krakowie

Wdrożenie systemu ERP w branży Utilities/Użyteczność Publiczna

Partner wdrażający: POLKAS Kowalski Spółka Jawna zobacz wizytówkę

Pracownik Działu Pracy Socjalnej
Pracownik Działu Pracy Socjalnej

Wdrożenie rozwiązania enova365 CRM pomogło zinformatyzować procesy, które dotychczas realizowaliśmy w oparciu o ręczne notatki. Teraz wszystkie potrzebne dane są zawarte w systemie, łatwo dostępne, i pozwalają nam na efektywne planowanie i kontrolę nad wyjazdami i dietami Mieszkańców naszego Domu Pomocy

Charakterystyka firmy:

Klientem POLKAS został Dom Pomocy Społecznej w Krakowie przy ul. Łanowej 41. Jest to placówka, zajmująca się osobami chorymi, wymagającymi całodobowej opieki, usług bytowych, opiekuńczych i wspomagających.

Wyzwania postawione przed systemem:

  • Przed wdrożeniem enova365 CRM planowanie wyjazdów oraz specjalnych diet Mieszkańców opierało się na odręcznych notatkach i prowadzeniu grubego zeszytu wyjazdów. Nieefektywność i możliwość popełnienia błędu w takich warunkach byłby niestety bardzo duże, stąd decyzja o wdrożeniu informatycznego rozwiązania, odpowiadającego specyficznym potrzebom Domu Pomocy Społecznej.

Osiągnięte korzyści:

  • Spójny system informatyczny eliminujący system „karteczkowy”,
  • Elastyczny interfejs systemu oraz otwarte API gotowe do sprostania kolejnym potrzebom Klienta,
  • Pełna kontrola nad zaleceniami dla mieszkańców bez konieczności wertowania papierowych akt,
  • Czytelnie planowanie i weryfikowanie wyjazdów mieszkańców,
  • Dostęp do historii diet oraz wizyt lekarskich i pobytów w szpitalach,
  • Skrócenie czasu planowania diet oraz wyjazdów Mieszkańców, poprawa tych efektywności procesów.

Wykorzystane we wdrożeniu moduły

Moduły podstawowe

ikona demo systemu ERP enova365
Wersja demo systemu enova365

Przetestuj produkt enova365 i poznaj jego możliwości

prezentacja
Umów bezpłatną prezentację

Spotkaj się z Autoryzowanym Partnerem enova365