Federacja Polskich Banków Żywności
Wdrożenie systemu ERP enova365 w organizacji pożytku publicznego

Partner wdrażający: Dr IT Warszawa sp. z o.o. zobacz wizytówkę

Łukasz Beier, Dyrektor
Łukasz Beier, Dyrektor

Uzyskanie tak licznych korzyści z wyboru oprogramowania enova365, możliwe było dzięki wyborowi godnego partnera wdrożeniowego.

Opis wdrożenia systemu ERP w organizacji pożytku publicznego

Charakterystyka firmy:

Federacja Polskich Banków Żywności to organizacja pozarządowa zrzeszająca 32 Banki Żywności na terenie całego kraju. Udzielają one bezpłatnej pomocy żywnościowej ponad 3,5 tys. organizacji i instytucji społecznych, we współpracy z ok. 2 tys. dostawców żywności.

Wyzwania postawione przed systemem:

  • Uporządkowanie procesów magazynowych, dystrybucji, wydruku dokumentów,.
  • Ewidencja i raportowanie przepływów towarów.
  • Lepsza organizacja pracy.
  • Logistyka darowizn koordynowanych na poziomie centralnym.

Korzyści: z wdrożenia systemu ERP w organizacji pożytku publicznego

  • Możliwość weryfikacji i rozliczania wydanego asortymentu.
  • Wysoki poziom bezpieczeństwa dostępu i ochrony informacji.
  • Sprawna koordynacja darowizn przez poszczególne Banki Żywności.
  • Rzetelna sprawozdawczość dzięki szybkim mechanizmom generowania  dokumentów i raportów.
  • Możliwość bieżącej analizy realizacji i przygotowywania planów dla poszczególnych kontrahentów.
  • Lepsza organizacja pracy i usprawnienie komunikacji między Federacją, poszczególnymi Bankami, odbiorcami, klientami i dostawcami.
  • Dopasowanie systemu do wewnętrznych standardów firmy, możliwość integracji z systemami informatycznymi dostawców.

Wykorzystane we wdrożeniu moduły

Moduły podstawowe

ikona demo systemu ERP enova365
Wersja demo systemu enova365

Przetestuj produkt enova365 i poznaj jego możliwości

prezentacja
Umów bezpłatną prezentację

Spotkaj się z Autoryzowanym Partnerem enova365