Fundacja "MOC POMOCY"
Wdrożenie systemu ERP enova365 w branży organizacji pożytku publicznego.

Partner wdrażający: itDesk zobacz wizytówkę

Rafał Mikołajczyk, prezes fundacji "Moc pomocy"
Rafał Mikołajczyk, prezes fundacji "Moc pomocy"

Całościowe zarządzanie fundacją “MOC POMOCY” zyskało nowe możliwości, a dokładniej “nową moc”. Takie rzeczy jak panel samoobsługi dla beneficjentów, możliwość zarządzania środkami, wpływami, rozliczeniami, podatkami 1,5% czy wiele innych rzeczy, które opracował dla nas itDesk, że życie beneficjentów fundacji będzie prostsze w pewnych aspektach, a my, jako zarządzający fundacją, będziemy mogli skierować swoje siły na pomaganie podopiecznym w jeszcze większym stopniu.

Charakterystyka firmy:

Fundacja MOC POMOCY wspiera osoby, które w wyniku wypadku lub choroby doświadczają niepełnosprawności. Fundacja powstała z inicjatywy Rafała Mikołajczyka, który po swoich doświadczeniach z wypadkiem i jego konsekwencjami, chciał pomóc osobom, które znalazłyby się w podobnej sytuacji. Wspólnie z przyjacielem stworzył miejsce, gdzie ludzie z różną niepełnosprawnością otrzymują kompleksowe wsparcie. Pod skrzydła Fundacji “MOC POMOCY” trafiają najczęściej osoby, które w wyniku choroby czy wypadku uległy urazowi rdzenia kręgowego, głowy lub amputacji. Dzięki opiece w ramach programów prowadzonych przez fundację, ich podopieczni odzyskują nie tylko zdrowie, ale również radość z życia.

Wyzwania postawione przed systemem:

Fundacja szukała dróg do optymalizacji swoich działań (jako firma) i jednoczesnego ułatwienia życia swoim beneficjentom. Te tematy zaprowadziły fundację do opolskiej firmy informatycznej. Specjaliści z itDesk wysłuchali potrzeb klienta i przeprowadzili analizę biznesową marki, czego efektem była diagnoza: przestarzały system ngoCRM. Ówczesny system został uznany za nierozwojowy, zatem projekt “DOM POMOCY” wymagał przeniesienia obecnych kontaktów i wdrożenia systemu enova365, razem z odpowiednimi funkcjonalnościami.

Zatem głównym celem było usprawnienie zarządzania fundacją poprzez zastąpienie “przestarzałego” systemu ngoCRM nowym, który posiada zarówno zalety poprzedniego systemu, jak i niesie ze sobą wartość dodaną w postaci centralizacji danych oraz szersze możliwości zarządzania firmą.

Wyzwanie? Wszystkie najważniejsze informacje dla pracownika i zarządzających fundacją w jednym miejscu (saldo, transakcje, przebieg procesów, dane osobowe, kontakt z darczyńcami, projekty i komunikacja z podopiecznym prosto z panelu).

Opis wdrożenia

Korzyści:

  • Wzrost efektywności kontroli i zarządzania środkami w fundacji.
  • Automatyczne przeliczanie środków zgodne ze stanem księgowym fundacji.
  • Kontrola statusów beneficjentów, pilnowanie dat granicznych rozliczeń i innych terminów, zestawienia sald wszystkich beneficjentów, dodawanie, edycja, usuwanie beneficjentów, zmiany statusów.
  • Samoobsługa beneficjentów (kontrola środków, kontakt z fundacją, historia wpływów i rozliczeń, możliwość załączania dokumentów).

Wykorzystane we wdrożeniu moduły

ikona demo systemu ERP enova365
Wersja demo systemu enova365

Przetestuj produkt enova365 i poznaj jego możliwości

prezentacja
Umów bezpłatną prezentację

Spotkaj się z Autoryzowanym Partnerem enova365