Charakterystyka firmy:
Fundacja MOC POMOCY wspiera osoby, które w wyniku wypadku lub choroby doświadczają niepełnosprawności. Fundacja powstała z inicjatywy Rafała Mikołajczyka, który po swoich doświadczeniach z wypadkiem i jego konsekwencjami, chciał pomóc osobom, które znalazłyby się w podobnej sytuacji. Wspólnie z przyjacielem stworzył miejsce, gdzie ludzie z różną niepełnosprawnością otrzymują kompleksowe wsparcie. Pod skrzydła Fundacji “MOC POMOCY” trafiają najczęściej osoby, które w wyniku choroby czy wypadku uległy urazowi rdzenia kręgowego, głowy lub amputacji. Dzięki opiece w ramach programów prowadzonych przez fundację, ich podopieczni odzyskują nie tylko zdrowie, ale również radość z życia.
Wyzwania postawione przed systemem:
Fundacja szukała dróg do optymalizacji swoich działań (jako firma) i jednoczesnego ułatwienia życia swoim beneficjentom. Te tematy zaprowadziły fundację do opolskiej firmy informatycznej. Specjaliści z itDesk wysłuchali potrzeb klienta i przeprowadzili analizę biznesową marki, czego efektem była diagnoza: przestarzały system ngoCRM. Ówczesny system został uznany za nierozwojowy, zatem projekt “DOM POMOCY” wymagał przeniesienia obecnych kontaktów i wdrożenia systemu enova365, razem z odpowiednimi funkcjonalnościami.
Zatem głównym celem było usprawnienie zarządzania fundacją poprzez zastąpienie “przestarzałego” systemu ngoCRM nowym, który posiada zarówno zalety poprzedniego systemu, jak i niesie ze sobą wartość dodaną w postaci centralizacji danych oraz szersze możliwości zarządzania firmą.
Wyzwanie? Wszystkie najważniejsze informacje dla pracownika i zarządzających fundacją w jednym miejscu (saldo, transakcje, przebieg procesów, dane osobowe, kontakt z darczyńcami, projekty i komunikacja z podopiecznym prosto z panelu).