Charakterystyka firmy:
Firma powstała w 1990 roku jako CorreStudio i zajmowała się DTP, designem i drukiem, a w 2016 roku została przekształcona w Lentimax i cały czas pozostaje firmą rodzinną. Od 2006 roku firma zajmuje się drukami soczewkowymi. Nazwa Lentimax pochodzi od wydruków lentikularnych, w których firma się specjalizuje. Jest to specjalna technika druku, która umożliwia uzyskanie obrazów zmieniających swój wygląd w zależności od kąta patrzenia lub pod wpływem ruchu – efekt trójwymiarowości. Obecnie działalność skupia się na druku wielkoformatowym, który jest najbardziej zaawansowaną umiejętnością w biznesie soczewkowym. Zakład produkcyjny jest w pełni wyposażony w precyzyjne maszyny do laminowania, cięcia, wykańczania. Wykorzystanie najnowszych technologii cyfrowych pozwala produkować szeroką gamę plakatów soczewkowych dla klientów na całym świecie - różnych rozmiarów, z przeznaczeniem do celów zewnętrznych i wewnętrznych. Poza plakatami w ofercie znajdują się standy, ścianki modułowe oraz elementy ekspozycyjne na specjalne zamówienia.
Wyzwania postawione przed systemem:
W 2022 r.roku firma Lentimax zgłosiła się do XLE sp. z o.o., Autoryzowanego Partnera Soneta, z zapytaniem o opcje wdrożenia nowego systemu informatycznego, który uwzględniłby procesy sprzedażowe w połączeniu z oprogramowaniem zewnętrznym, z którego firma już wcześniej korzystała, tj.:
- Symfonia do księgowości,
- Infakt - do dokumentacji sprzedaży eksportowej i krajowej,
- ClickUp - do zarządzania zadaniami.
Po przeprowadzonej analizie przedwdrożeniowej ustalono, że najważniejszym zadaniem w ramach usprawnienia procesów obszaru handlowego będzie automatyzacja czynności z jednoczesną integracją z programem wspierającym sprzedaż “ClickUp”.