Szulc Serwis
Wzmocnienie procesu serwisu drukarek z oprogramowaniem enova365

Partner wdrażający: XLE sp. z o.o. zobacz wizytówkę

Arkadiusz Szulc
Arkadiusz Szulc

System enova365 został w 100% przystosowany do naszych potrzeb. Dzięki wdrożeniu systemu, firma zyskała przejrzystość w rozliczaniu kontraktów oraz odzyskała cenny czas. 

Charakterystyka firmy:

Arkadiusz Szulc SZULC SERWIS to firma świadcząca usługi związane z kopiarkami - najem, dzierżawę, serwis oraz sprzedaż kopiarek od 1999 roku. Wśród obsługiwanych klientów znajduje się m.in. Ikea, MIR, Szpitale Pomorskie. Istotnym elementem współpracy z klientami Szulc Serwis jest odpowiadanie na potrzeby każdego klienta w sposób przekraczający jego oczekiwania. Stąd wynikła koncepcja wdrożenia systemu, który usprawni zarządzanie usługami firmy oraz pozwoli na uporządkowane działania w relacjach z klientami. 

Wyzwania postawione przed systemem:

Właściciel Szulc Serwis o szukał rozwiązania, które zapewni zmniejszenie liczby programów związanych z obsługą zleceń serwisowych oraz procesami handlowymi. Zarządzanie zleceniami serwisowymi odbywało się w sposób manualny, w oparciu o dokumenty w formie papierowej, arkusz Excel oraz różne programy do zarządzania działalnością przedsiębiorstwa. Ponadto stosowane oprogramowanie nie zapewniało zintegrowania procesów z związanych z gospodarką magazynową pomiędzy obszarami serwis - handel.
Wskazano również na potrzebę integracji systemu rozliczającego klientów pod kątem ilości wykonywanych wydruków na urządzeniach wynajętych klientom z systemem enova365 i zautomatyzowania procesu fakturowania.

Opis wdrożenia

System ERP enova365 - opis i korzyści z wdrożenia:

Wdrożenie systemu enova365 przeprowadzone po analizie potrzeb firmy, z dopasowaniem do specyfiki firmy wraz z przeszkoleniem pracowników, którzy są użytkownikami systemu, wniosło szereg korzyści, takich jak:

  • usprawnienie zarządzania kluczowymi obszarami funkcjonowania firmy: serwisu, wynajmu i sprzedaży,
  • optymalizacja procesu przyjmowania dostaw i fakturowania od głównego dostawcy dzięki wykorzystaniu mechanizmu elektronicznej wymiany danych EDI: pracownik przetwarza plik XML wygenerowany przez dostawcę na fakturę zakupu – oszczędzając czas i eliminując błędy,
  • umożliwienie importu odczytów liczników z pliku typu Excel poprzez kod (dla urządzeń, które nie wysyłają liczników wiadomością e-mail,
  • efektywniejsze wykorzystanie zasobów ludzkich oraz zasobów materialnych, przestrzeni,
  • minimalizacja ilości dokumentów związanych ze sprzedażą i serwisem,
  • zautomatyzowanie procesu zleceń serwisowych, z bieżącą informacją do każdego klienta o statusie zlecenia,
  • usprawnienie przepływu danych między magazynem a sprzedażą,
  • możliwość analizy danych z przepływu zasobów oraz ze sprzedaży,
  • zautomatyzowanie procesu fakturowania,
  • ułatwienie rozliczeń usług wypożyczania drukarek poprzez wprowadzenie integracji zliczania przeprowadzonych wydruków na poszczególnych drukarkach, którymi dysponują klienci w ramach usługi wypożyczenia,
  • uproszczenie zarządzania płynnością finansową przedsiębiorstwa,
  • umożliwienie zdalnej obsługi oprogramowania - wykorzystanie aplikacji enova365 przez pracowników (serwisantów) w terenie, z podpisem klienta Szulc serwis na urządzeniu mobilnym, 
  • wzmocnienie wizerunku firmy

Wykorzystane we wdrożeniu moduły

ikona demo systemu ERP enova365
Wersja demo systemu enova365

Przetestuj produkt enova365 i poznaj jego możliwości

prezentacja
Umów bezpłatną prezentację

Spotkaj się z Autoryzowanym Partnerem enova365