Magdalena Jungiewicz, Specjalista ds. kadrowo-płacowych
Magdalena Jungiewicz, Specjalista ds. kadrowo-płacowych
Dużym udogodnieniem są Pulpity Pracownicze, gdzie nieobecności wnioskowane przez pracowników są automatycznie zapisywane w programie. Dodatkowo pracownik ma wgląd w swoje dane finansowe i osobowe. Ponadto enova365 ma możliwość przygotowania wielu raportów bezpośrednio z systemu, co usprawniło prowadzenie różnego typu analiz.
Firma Tobacco Trading International Poland została założona w 1994 roku. Specjalizuje się w imporcie oraz dystrybucji wysokogatunkowych wyrobów tytoniowych oraz związanych z nimi akcesoriów, markowych zapalniczek oraz fajek.
Wyzwania postawione przed systemem:
Potrzeba zmiany oprogramowania na takie, które będzie nadążało za dynamicznie zmieniającymi się przepisami kadrowo-płacowymi.
Konieczność poprawy wydajności i komfortu pracy, które znacząco obniżyły się ze względu na brak dostępu do bieżących aktualizacji dotychczasowego systemu.
Wysokie wymagania pod kątem projektowania nowych elementów wynagrodzeń.
Uproszczenie procesu wprowadzania ewentualnych korekt wynagrodzeń oraz deklaracji.
Szybkie wprowadzanie premii o różnych wartościach dla znacznej ilości pracowników.
Obsługa wieloetatowości oraz łączenia etatów z umowami cywilno-prawnymi, raportowanie danych.
Usprawnienie komunikacji pomiędzy pracownikiem a działem HR.
Korzyści z wdrożenia systemu ERP enova365
Dzięki przejrzystej strukturze z łatwością można znaleźć potrzebne informacje czy też prześledzić historię zatrudnienia pracownika w firmie.
Aktualny system pod kątem przepisów kadrowo-płacowych.
Dopasowane składniki wynagrodzeń – odwzorowanie nawet bardzo złożonych systemów wynagrodzeń uzależnionych od różnych czynników przy jednoczesnym uproszczeniu oraz optymalizacji.
Otwarty system – implementacja systemu otwartego na modyfikację oraz rozbudowę o kolejne moduły dodatkowe, pozwalające na osiąganie coraz lepszego odwzorowania procesów zachodzących w firmie, a co za tym idzie - optymalizację pracy.
Usprawniony przepływ informacji pomiędzy działem HR oraz pracownikami. Pracownik zyskał możliwość samoobsługi w zakresie przeglądania swoich danych.
Łatwa współpraca z arkuszem Excel – współpraca w obu kierunkach na zasadzie „kopiuj – wklej”
Pliki wykorzystywane do prawidłowego działania naszego serwisu m.in. zapamiętują preferowany przez użytkownika język i sesję użytkownika. Możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki w taki sposób, że niezbędne pliki cookies nie będą zbierane, ale może to spowodować nieprawidłowe działanie naszego serwisu.
Analityczne
Pliki analityczne umożliwiają tworzenie statystyk odwiedzin i źródeł ruchu w serwisie. Dzięki tym plikom wiemy jak poruszasz się w serwisie. Używamy ich, aby ulepszać nasz serwis i usługi.
Marketingowe
Pliki marketingowe pozwalają nam na wyświetlanie reklam dostosowanych do Twoich zainteresowań oraz mierzenie ich skuteczności